Demență: nucile, gălbenușurile de ou și boabele de soia pot stimula memoria și funcția creierului

Dr. Marilyn Glenville a explicat: „Persoanele cu boala Alzheimer [a form of dementia] S-a constatat că are deficit de neurotransmițător acetilcolină. Se spune că neurotransmițătorul este „critic” pentru sănătatea creierului. Colina este elementul de bază pentru acetilcolină”, a continuat Dr. Glenville. Este prezent în cantități mari în ouă. gălbenuş. „Prin urmare, gălbenușul de ou este un ingredient pe care oamenii îl pot încorpora în dieta lor pentru a ajuta la prevenirea unei afecțiuni a creierului.

placa de amiloid

Asociația Alzheimer a explicat: „Placile se formează atunci când fragmentele de proteine ​​numite amiloid se adună împreună”.

Organizația de caritate a continuat: „Aglomerări mici pot împiedica semnalizarea de la celulă la celulă la sinapse.

„De asemenea, pot activa celulele sistemului imunitar care provoacă inflamație și pot înghiți celulele care funcționează defectuos.

„Placile tind să se răspândească în Corti într-un model previzibil pe măsură ce boala Alzheimer progresează”.

nu ratați

În stadiile incipiente ale bolii, înainte ca simptomele să fie detectate, se formează plăci în zone ale creierului implicate în învățare și memorie, precum și în gândire și planificare.

Când boala progresează moderat, bolnavii încep să aibă probleme cu memoria și abilitățile de gândire care interferează cu munca sau viața socială.

Pot apărea confuzii în ceea ce privește gestionarea banilor, pot apărea provocări în exprimarea lor și problemele legate de organizarea gândurilor lor devin mai evidente.

„Mulți oameni cu boala Alzheimer sunt diagnosticați pentru prima dată în aceste etape”, a spus organizația de caritate.

Pe măsură ce boala Alzheimer progresează în continuare, oamenii pot experimenta schimbări de personalitate.

READ  SpaceX a lansat pentru a doua oară prototipul SN10 Starship

În plus, pot apărea modificări de comportament, precum și dificultăți în a-i recunoaște pe cei dragi.

Plăcile se pot răspândi și în zone ale creierului implicate în vorbire și înțelegere a vorbirii, precum și în zona în care o persoană este capabilă să-și înțeleagă corpul în relație cu lucrurile din jurul său.

O „dietă sănătoasă pentru inimă” săracă în grăsimi saturate este una dintre cele mai bune modalități de a reduce riscul de a dezvolta demență.

Această dietă include nuci, cereale, fructe, legume și ierburi.

Organizația de caritate recomandă „limitarea consumului de carne roșie”, împreună cu înlocuirea untului cu grăsimi sănătoase, precum uleiul de măsline.

Organizația de caritate sugerează, de asemenea, să mănânci pește și carne de pasăre „de cel puțin două ori pe săptămână”.

Mai mult, este benefic să limitați utilizarea sării în oricare dintre alimentele dumneavoastră.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *