„În România aveam doi bodyguarzi – au venit cu mine la toaletă”

Un șofer din Paris mi-a spus o poveste grozavă despre Tommy Cooper

Am fost la Paris cu prima mea soție și cu doi dintre copiii mei cei mai mari în anii 1970. L-a condus pe comedian, iar în ultima zi, la aeroport, Tommy i-a dat mâna și i-a spus: „Ai fost foarte, foarte, foarte tare, o slujbă”. Apoi a pus ceva în buzunarul de sus al șoferului și a spus: „Ai ceva de băut pentru tine, pentru mai târziu”. — Și nu te uiți, știi? Șoferul mi-a spus. — E nepoliticos să te uiți. Așa că, vine acasă și se duce să-și vadă soția – o pliculețe de ceai! A crezut că Tommy Cooper este finalul live și i s-a părut amuzant totul, așa că a luat pliculețul de ceai și a spus povestea.

Ne-am cazat la Four Seasons Hotel George V, Paris cu această ocazie

Am stat acolo o săptămână, într-o suită minunată de patru sau cinci camere. Ne-am pus slujnicele să ne ia hainele și să aibă grijă de noi și de șoferul care ne-a spus această poveste.

Am mers peste tot cu bicicleta în Amsterdam

Dimineața mergeam la o baie într-o clădire veche frumoasă din spatele Leidseplein. Piscina era uriașă – o lățime era lungimea unui bazin normal – așa că am înot 40 de lățimi, apoi la prânz merg la Burger King (au făcut un burger de pește minunat!) și după-amiaza. ies cu bicicleta mea de munte. Aveam de gând să iau un tren la 40 de mile distanță și să urmez drumul înapoi spre Amsterdam. În fiecare seară mâncam la un restaurant italian, numit Sette Bello, care pare să fi fost acolo de la sfârșitul anilor 1930. Mi-a plăcut acolo. Tipul care a deținut-o mi-a amintit de tatăl meu. Comandam gnocchi cu sos arrabiata și parcă eram acasă mâncând nuna mea.

READ  Experții militari britanici pregătesc ucraineni în România anul viitor

Cea mai bună noapte în care am dormit vreodată a fost la hotelul Address din Dubai

Asta a fost acum cinci sau șase ani și încă nu pot uita. Am încercat să cumpăr unul dintre paturi de acolo, dar a fost făcut în California. Atunci a jucat Status Quo la Opera din Dubai. Este grozav – toate balcoanele se pot mișca. E peste cap acolo.