Recenzia jocului Nintendo World Championships: NES Edition (Switch).

Îți amintești jocul NES Remix pe Wii U? Ne-a plăcut așa cum era înainte, iar acum Nintendo a decis să revină în același domeniu cu Nintendo World Championships: NES Edition, un joc care își propune să te pună în pielea unuia dintre concurenții de la Nintendo World Championships!

Bine, poate suntem prea entuziasmați aici, este greu să fim prea entuziasmați de un alt set de provocări scurte bazate pe jocuri vechi pe 8 biți pe care le-am jucat de multe ori înainte, dar aici suntem și știi ce? Ne distrăm mai mult decât ne-am imaginat vreodată.

Captură pe Nintendo Switch (handheld/netethered)

Da, această colecție de 13 jocuri Nintendo clasice este împărțită în provocări mini-jucabile și include jocuri precum Super Mario Bros. 1-3, Kirby’s Adventure, Excitebike (favoritul din toate timpurile acestui scriitor), Ice Climber, Kid Icarus și desigur, Zelda și Metroid. În realitate, este un joc NES Remix. Cu toate acestea, există de fapt o mulțime de provocări de jucat aici. Mai puțin În ceea ce privește diversitatea în ceea ce privește obiectivele și modurile în care provocările sunt abordate.

În principiu, așa cum am detaliat în previzualizarea practică cuprinzătoare, acest joc se referă la viteză. Accelerează-ți drumul prin obiective cât de repede poți. Primești puncte pentru ultima dată și câștigi pentru că ești cel mai rapid, iar provocările variază de la ușor la profesional. Simplu. Dacă acest gen de lucruri te stresează, ei bine, pregătește-te să fii stresat, presupunem.

Am petrecut o bună parte de timp în modul Offline Speedrun înainte ca serverele jocului să prindă viață în săptămâna lansării, iar acesta este practic un teren de antrenament în care poți juca fiecare provocare mereu și din nou cât de mult vrei. Luați-vă prima Super ciupercă, treceți printr-o secțiune a nivelului și apucați un stâlp, spargeți niște Octorok-uri, faceți niște sărituri grozave… Indiferent care este provocarea actuală – și există 150 de încercat – vine viteza bună de modă veche. primul.

READ  Galaxy Watch de la Samsung va putea în curând să avertizeze purtătorul de bătăi neregulate ale inimii
Recenzia jocului Nintendo World Championships: NES Edition - captura de ecran 2 din 4
Capturat pe Nintendo Switch (instalat pe dispozitiv)

Nu există nicio îndoială, la început pare un downgrade și, așa cum am menționat în previzualizarea noastră, jocurile mai vechi de aici nu au văzut nicio modificare sau îmbunătățire vizuală așa cum au făcut-o cu NES Remix. Cu toate acestea, odată cu scăderea prețului și după ce am petrecut ceva timp în principalele moduri online (Campionate Mondiale și Supraviețuire), părerile noastre au trecut de la foarte nemulțumite la cele foarte plăcute, mulțumesc foarte mult.

De ce? Ei bine, odată ce înțelegi jocul, odată ce începi să concurezi, Nintendo World Championships: NES Edition trece de la o etapă la alta și devine ceva în care ne putem vedea continuând să ne cufundăm pentru provocările actualizate care compun jocul. două moduri principale. Campionatul Mondial își rotește cele cinci provocări săptămânal, oferindu-vă o serie de provocări Normale, Grele și Specializate de încercat. Timpii dvs. apar apoi în clasamente, cu clasamente generale și clasamente după anul de naștere.

Modul de supraviețuire, care este cel mai bun dintre cei mai buni, îți oferă două note, Argint și Aur, de încercat, trecând cu trei provocări împotriva timpilor fantomă ale altor jucători și încercând să ajungi în primele locuri pentru a evita eliminarea pe parcursul a trei runde. Din nou, totul este foarte simplu, dar netezimea și viteza aspectelor online îngreunează odată ce intri în mentalitatea de a te bărbieri din ce în ce mai multe secunde, sau milisecunde, pe măsură ce devine real, de la performanța ta. Devine magic și asta este tot ce putem cere cu adevărat. Este, de asemenea, genul de lucru care va deveni semnificativ mai competitiv pe măsură ce jucătorii se alătură, iar acum așteptăm cu nerăbdare să deschidem porțile pentru a vă putea învinge pe toți. Da, aceasta este o provocare directă.

Recenzia jocului Nintendo World Championships: NES Edition - Captură de ecran 3 din 4

Desigur, există și un mod multiplayer pentru cooperare locală, care acceptă până la opt persoane, iar viteza este din nou cuvântul de ordine al jocului, iar de data aceasta vă veți face drum prin aceleași provocări, dar în pachete tematice și altele. . Nu vom sta aici și vom spune că acesta este un pachet prea generos – chiar nu este – și fiecare mod este același lucru într-un mod diferit. Arată bine, meniurile sunt foarte receptive, online funcționează conform așteptărilor și totul funcționează perfect pe mobil, dar sunt încă doar mostre la scară mică ale unor jocuri foarte vechi, fără multe modificări sau surprize. Cu siguranță s-ar fi putut face mai mult efort în acest sens.

Ceea ce ne-a împins în cele din urmă către un teritoriu mai pozitiv a fost bucuria de a-i urmări pe jucători mai tineri experimentând jocurile NES pentru prima dată. Dacă ai copii sau te joci cu jucători mai tineri sau începători, este foarte distractiv să-i vezi încercând să se adapteze la cât de lente și dificile sunt aceste jocuri vechi frumoase. Este, de asemenea, o modalitate foarte bună de a educa oamenii despre unele dintre cele mai memorabile jocuri cu acest istoric foarte rapid al momentelor importante. Odată ce stăpâniți toate aceste provocări și deblocați clasamentele globale, veți ști tot ce trebuie să știți despre cum este să jucați câteva repere foarte importante pe parcurs în istoria jocurilor video.

Recenzia jocului Nintendo World Championships: NES Edition - captura de ecran 4 din 4

Nu va mai trebui să te întrebi cum e să cazi pe un coridor lung vertical în Metroid după ce te-ai plimbat cu atenție până în vârf (spoiler: este enervant) și într-adevăr, nu merită doar prețul de intrare? ca să nu mai vorbim de toate provocările și recompensele tale săptămânale?

În cele din urmă, ne place și partea de colecție și personalizare a lucrurilor de aici. Nintendo știe că suntem cu toții obsedați de aceste lucruri, pictograme de profil și etichete de nume care sărbătoresc diferite realizări și a adunat o mulțime de obiecte de colecție pe care să le colectăm din fiecare dintre cele 13 jocuri disponibile prin monedele câștigate prin joc. Nu plătiți pentru suplimente, nu vă încurcați, doar jucați, fiți buni și câștigați niște monede. Lucruri bune.

READ  Jucătorii Pokemon Go aruncă în aer „gunoaie” în raiduri locale forțate

Deci, până la urmă, pentru 25 de dolari, este o afacere destul de simplă. Nu există surprize sau îmbunătățiri, ci doar o colecție de jocuri Nintendo clasice grozave, împărțite în secțiuni distincte, pentru a vă bucura și apoi a juca din nou până când ați epuizat fiecare secundă din timpul dumneavoastră. Este un element de bază de noapte de petrecere? Noi credem că da, chiar dacă s-ar fi putut face mai bine cu un mic efort în plus pentru a ne surprinde pe toți.

Concluzie

Nintendo World Championships: NES Edition nu face o primă impresie grozavă. În multe privințe, este un pas în jos față de jocul NES Remix și nu există multă varietate sau efort depus provocărilor și nici nu există modificări grafice despre care să vorbim de data aceasta. Cu toate acestea, continuați să jucați, intrați în mentalitatea concurenței și începeți să strângeți toate pinii, simbolurile și timpii de top oferite și s-ar putea să vă distrați complet. Este un joc simplu, axat exclusiv pe viteză, dar ne așteptăm să se potrivească multor oameni care își doresc o desfacere competitivă pentru a-și prezenta abilitățile de modă veche. De asemenea, servește ca o istorie utilă a unor momente și mecanici celebre ale jocurilor Nintendo.