Recenzie: campanie

interview: Marian Crişan
film profile
]
, care a avut premiera mondială recent în competiția principală a Festivalul Internațional de Film din Moscova.

(Articolul continuă mai jos – informații despre afaceri)

lanț lanț

Scenariul a fost scris de Krishan și Gabriel Andronach (romanul său Sunt din Berlin a inspirat povestea foarte vag), urmează Viorel (Ovidiu Crișan), un tractorist din Salonta, un mic oraș din Transilvania, a cărui viață simplă se schimbă după ce a ajutat pasagerii unei mașini scumpe care s-a defectat lângă câmpul fermierului. Unul dintre pasageri este Mocanu (Ion Sabdaroo), un politician bucureștean care militează în prezent pentru iminentele alegeri ale Parlamentului European și totul începe când politicianul și anturajul său acceptă invitația lui Fiorel de a-i găzdui până când mașina va fi reparată.

În curând aflăm că Mocanu este înconjurat de o aură de corupție și este deja cercetat pentru diferite decizii discutabile din trecut, ceea ce înseamnă că câștigarea unui loc în Parlamentul European este de o importanță capitală, deoarece această poziție vine cu imunitate. De aceea, Mocanu este dispus să facă orice pentru a câștiga alegerile, iar filmul urmează practic fiecare cascadorie publicitară menită să-l apropie de comunitatea pentru care ar trebui să voteze.

Dragostea lui Krishan pentru Salonta, care este de fapt orașul său natal, poate fi resimțită în fiecare scenă, în timp ce păcălelile lui Mokano formează un contrast intrigant între localnicii liniștiți, muncitori care duc o viață liniștită și fără evenimente, și acest lucru plin de viață, rotund, incompetent și necinstit intrus El falsifică fiecare aspect al vieții sale pentru a amâna ceea ce pare a fi o convingere 100% sigură. Filmul este conceput ca o serie de vinete care încorporează interacțiunile incomode ale lui Mocanu cu localnicii, o serie de evenimente care din păcate folosesc unele gadgeturi destul de repetitive pentru a adăuga straturi personajului și a sublinia distanța enormă dintre ceea ce se așteaptă de la el (de exemplu , a fi o societate servitoare) și ce este de fapt.

Chiar dacă Crișan a folosit un stil de confidențialitate foarte secret și secret Oleg MutuCamera de fotografiere creează o anumită distanță între public și personaje, campania El are un mesaj foarte clar de transmis, că corupția este rampantă și că chiar și cei mai cinstiți oameni se pot lăsa murdăriți. Mai mult, înseamnă că orice lucru semnificativ poate fi deturnat și transformat într-un instrument care susține corupții. Printre diferitele moduri de abordare ale alegătorilor lui Salonta, Mocanu se află întruchiparea sa a celebrului JFK „Sunt din Berlin„Vorbire. Există ceva incredibil de ciudat în utilizarea acestui discurs ca instrument pentru a pune un om probabil după gratii într-o poziție de putere …

Pe lângă o redundanță în modul în care Mocanu îi tratează pe cei din jur, campania Suferă o dezvoltare oarecum incredibilă a eroului celui de-al doilea film, Viorel. Îl petrecem atât de mult timp văzându-l ca pe un fermier prietenos, timid, articulat și bogat, încât îl putem accepta brusc ca un maestru al manipulării, deoarece își susține pe deplin oaspetele în ziua alegerilor. Această schimbare poate fi prea bruscă și evazivă pentru public, dar o ajută pe Krishan să transmită mesajul principal al poveștii sale.

READ  Șapte cazuri în Chicago: caracatiță falsă

campania Produs de compania română Rova Film și coprodus de Mandragora. Filmul este tratat la nivel internațional de Picture Tree International.