Recenzie: Tatăl care mută munții

– Daniel Sandow prezintă un thriller românesc foarte rar, scris de actorul prolific Adrian Titieni

Recenzie: Tatăl care mută munții

Valeriu Andriuţă şi Adrian Titieni în Tatăl care mută munții

S-au spus multe despre așa-numitul Noul Val roman, inclusiv despre faptul că a început să-și estompeze subiectele preferate și mijloacele sale slabe și mai simple. Și acel cinema românesc, dacă vrea să trăiască înăuntru și în afară, are nevoie de o schimbare în domeniul său. Deși nu spune cu adevărat nimic nou, este doar o traducere mai scumpă a thrillerelor hollywoodiene și europene în atmosfera mai primitoare a României, Daniel Sandowavantaj al doilea an, Tatăl care mută munții, oferă cu siguranță o schimbare de ritm. Caracteristica a fost recent prezentată în seria Zilelor Romane din secolul al XX-lea Festivalul Internațional de Film Transilvania (23 iulie – 1 august, Cluj-Napoca).

(Articolul continuă mai jos – informații despre afaceri)

Film

Totul începe când doi adolescenți se pierd în munți. Este mijlocul iernii și se află pe un traseu pe care ar trebui să-l parcurgă doar în lunile mai calde. În timp ce vestea durează ceva timp să ajungă la tatăl băiatului, Mercia Giano (Adrien Titian, probabil cel mai prolific actor român care lucrează astăzi), o misiune de salvare a fost înființată de alpiniștii locali, condusă de Christian (Valerio AndreiEste probabil cel mai cunoscut ca preot în Christian Mungiu dincolo de dealuri [+see also:
film review
trailer
interview: Cosmina Stratan
interview: Cristian Mungiu
interview: Cristian Mungiu
interview: Cristian Mungiu
film profile
]
) și echipa sa experimentată. Cu toate acestea, un Jianu disperat sosește și în curând începe să-i împingă pe toți din jurul lui, făcându-și utilă influența impresionantă de ofițer de informații pensionat. S-ar putea ca munții să nu fie mutați ușor, dar acest tată cu siguranță nu se va opri la nimic în cursa sa frenetică contra cronometru.

READ  Ed Sheeran se reînnoiește în România. Artistul și un concert triumfător pe arena națională

Deși scenariul devine destul de repetitiv pe măsură ce Giano sparge orice obstacol pe care îl întâlnește, fie că este vorba despre vreme, lipsa de resurse sau reacțiile membrilor apropiați ai familiei, Tatăl care mută munții El reușește să spună o poveste captivantă care îi determină pe telespectatori să își pună o întrebare: N-ar fi putut merge mai departe la fel ca Jianu dacă ar fi avut aceleași resurse în aceeași situație? Un montaj mai strict în a doua treime a filmului ar fi putut ajuta, dar lucrurile încep să se îmbunătățească mult atunci când lupta împotriva naturii devine o luptă interioară, bătălia unui om care trebuie să învețe să accepte ceea ce este inacceptabil și să se ocupe de ceea ce încă mai are. are.

Unde Tatăl care mută munții Funcționează cel mai bine dacă oferă o evaluare specifică a caracterului. Spre deosebire de părul lui vizibil vopsit și de soția sa foarte însărcinată (Judith State, celebru sieranivada [+see also:
film review
trailer
Q&A: Cristi Puiu
film profile
]
Dar mai clar la Marius Oltiano monștri. [+see also:
film review
trailer
interview: Marius Olteanu
film profile
]
) poate fi citat, este probabil ca Jianu să plătească 60 și este destul de obișnuit să fie în centrul atenției. Cu toate acestea, acest om puternic are încă puterea sa de ofițer de informații pensionat care trebuie să înțeleagă că nu mai este un rezolvator de probleme, ci doar un obstacol, un obstacol greoi la acea vreme. Pe măsură ce personajul este împins spre ceva ce nu a mai făcut până acum, văzându-se prin ochii celorlalți, în cele din urmă se atașează de el.

READ  Prima privire la seria Addams Family de pe Netflix săptămâna viitoare

tatăl Cine e Mută ​​Munții Ele pot fi pline de acțiune, scorul lor poate fi mare, dar unele dintre cele mai eficiente scene sunt cele liniștite, care devin invitații convingătoare la un sentiment de milă. Nu față de Giano, ci față de oricine chiar lângă noi, acei oameni cu care nu ne uităm de două ori, continuându-ne frenetic micile vieți. Nu le cunoaștem niciodată piesele sau necazurile, dar le putem întreba și cu siguranță le putem ajuta.

Tatăl care mută munții Produs de Mobra.filme (România) într-o coproducție cu îmbrăcăminte suedeză Filme Filmgate Și film în vest, și Romanian Mindset Productions. Filmul a fost lansat pe plan intern de filme voodoo.