Recenzie TV: „Wednesday” al Ginei Ortega este un erou nostalgic, dar modern, în serialul spin-off din familia Addams de la Netflix

Refuzul de a se ridica la standardele oricui este un ghid perfect pentru a deveni un lider semnificativ și memorabil. Jenna Ortega demonstrează asta prin portretizarea ei unică a lui Wednesday Addams, anti-eroina iconică din Celebration. familia Adams franciza.

Actrița a intrat în rolul eroului de sine stătător în noul serial TV Netflix, miercuridupă ce Christina Ricci a interpretat celebrul personaj în 1991 familia Adams filmul și continuarea acestuia din 1993. Ortega a insuflat versiunea ei a personajului cu un sentiment unic și de neegalat de perseverență și independență în timp ce își urmărea visele, care s-au dovedit a fi coșmarurile societății.

Primul sezon al viitoarei comedie de groază supranaturală conține opt episoade de opt ore. Patru din cele opt episoade au fost regizate de Tim Burton, care a fost și producător executiv al sezonului.

Spectacolul se deschide miercuri, când află că fratele ei, Pugsley (Isaac Ordonez), este agresat la școala lor publică. Fiind proscris și izolat, personajul omonim decide să riposteze cu o farsă potențial fatală împotriva celebrilor sportivi din echipa de polo pe apă despre care descoperă că sunt vinovații farsei.

Ca pedeapsă pentru plata, Wednesday este expulzat din școala publică și trimis să frecventeze Academia privată Nevermore, o școală rurală din Vermont pentru cei extraordinar de dotați, inclusiv vampiri, vârcolaci și sirene. Wednesday, care începe să aibă viziuni pe care nu le poate explica sau controla, nu este fericită că a fost forțată să trăiască și să se potrivească cu noii ei colegi.

Cu toate acestea, părinții adolescentei, Gomez (Luis Guzmán) și Morticia (Catherine Zeta-Jones), sunt foarte bucuroși că fiica lor urmează acum școala iubită. Ei speră că miercurea nu va fi la fel de bună precum a fost pentru ei. Dar optimismul lor nu îi împiedică să trimită la școală pe unul dintre servitorii familiei lor, The Thing (Victor Dorobanto), pentru a-și spiona fiica.

READ  Când va fi lansat Spider-Man: Across the Spider-Verse pe Netflix?

Odată ajunsă în Nevermore, Wednesday este sfătuită să-și controleze comportamentul antisocial de către directorul Larissa Weems (Gwendolyn Christie), fosta colega de cameră a lui Morticia la școală. Miercuri este, de asemenea, solicitată rapid pentru a participa la sesiuni de consiliere cu terapeutul Dr. Valerie Kinbote (Ricki Lindhome) în orașul din apropiere, Jericho, ceea ce miercuri este nemulțumit să facă.

Personajul titular nu este inițial dornic să se împrietenească cu noua ei colega de cameră, Enid (Emma Myers), dar în curând își dă seama că există beneficii în a găsi un aliat la noua ei școală. De asemenea, Wednesday începe în curând să se legă cu noua ei mamă și profesoară de botanică, Marilyn Thornhill (Ritchie), care este singurul angajat de la Nevermore fără un dar supranatural.

Fără să vrea, se leagă de popularul școlar Xavier (Percy Haynes White) și de un școlar obișnuit Tyler (Hunter Doohan). Se întâmplă să fie fiul șerifului orașului Donovan Galpin (Jimmy McShane), una dintre câteva figuri influente care nu este un fan instant al celui mai nou student Nevermore.

Ortega, care a câștigat o atenție larg răspândită în spațiul horror în acest an, jucând în blockbuster precum ŢipătSi X Si Studio 666, își continuă succesul în gen prin portretizarea eroinei omonime în noul serial TV Netflix. Actrița câștigătoare a premiului MTV Movie & TV infuzează miercuri curiozitatea ei caracteristică, spiritul aprig și ironia despre lumea din jurul ei.

Actrița își prezintă personajul că este atât de hotărât să susțină ceea ce crede, inclusiv să declare război nedreptății și să caute răzbunare atunci când Pugsley și ceilalți proscriși au probleme, încât ea se dovedește în cele din urmă a fi un model.

READ  Actorul de film Mitic Popescu a murit la celebrul teatru roman la vârsta de 86 de ani

Performanța emoțională a lui Ortega este îmbunătățită de imaginile pe care echipa le-a infuzat în benzile desenate. Wed iese întotdeauna în evidență vizual, deoarece secțiunile de păr, machiaj și modă sunt echilibrate, menținând în același timp stilul ei iconic, oferindu-i și un aspect actualizat, mai contemporan, inclusiv breton și extensii în păr.

miercuriDesignerul de costume Colleen Atwood-Ortega a purtat și ținutele alb-negru ale personajului titular în fiecare episod, în timp ce celelalte personaje din jurul ei au purtat doar ținute colorate. Acest lucru îi permite actriței să iasă în evidență vizual în fiecare scenă.

De asemenea, designerul de producție al spectacolului, Mark Scruton, subliniază și vizual diferențele izbitoare dintre proprietatea Nevermore și orașul Jericho. Gata cu nuanțe închise, în timp ce Jericho este doar inundat de culori strălucitoare.

De asemenea, Scruton s-a bucurat de a face Nevermore să arate ca un conac de rău augur gotic din New England inspirat de arhitectura emblematică a Bucureștiului. Echipa de proiectare a producției a construit întregul oraș Jericho pe locație din România, iar multe dintre fotografiile de locație pentru Nevermore au fost filmate la Castelul Cantacuzino din Munții Carpați ai țării.

Atât The Wednesday School, cât și Jericho City sunt la fel de uimitoare vizual ca și costumele lor, mai ales că totul a fost construit practic și a folosit îmbunătățiri minime CGI. Nevermore prezintă o arhitectură eclectică cu influențe renascentiste și otomane, reflectând modul în care este un paradis de admitere pentru multe tipuri diferite de proscriși care frecventează școala acolo.

miercuri este o intrare emoțională și uimitoare din punct de vedere vizual în Familia Addams O franciză complet actualizată pentru comunitatea contemporană. Ortega aduce un omagiu personajului titular al serialului în noul show TV subliniindu-i curiozitatea, inteligența, sarcasmul și, cel mai important, independența ei. Miercuri demonstrează, de asemenea, că indiferent de obstacolele cu care se confruntă, toată lumea poate fi un erou dacă continuă călătoria care îi entuziasmează cu adevărat.

READ  Barrow Raiders găzduiesc evenimente de film gratuite în acest weekend popular

toate episoadele miercuriPrimul sezon este acum difuzat pe Netflix.

Nota A-