Recenzie „Two Lottery Tickets”: prietenii care bâlbâie câștigă (și pierd) foarte mult

Șase milioane de euro ar putea schimba viața majorității oamenilor în moduri importante. Ghinionistul mecanic roman Denel (Dorian Bogota) poate folosi banii pentru a-și recupera soția din Italia, unde crede că are o aventură cu șeful ei. Încurajat de mugurii de joc Sheila (Dragus Bokor) și de un mic împrumut de la prietenul său, teoreticianul conspirației Pompilio (Alexandro Papadopol), Denel a cumpărat două bilete de loterie. El joacă numerele câștigătoare și toți trei decid să împartă încasările.

În „Două bilete de loterie”, scris și regizat de Paul Negoescu („O lună în Thailanda”), victoriile scad repede, permițând o răsucire distractivă a comediei de prieteni, groovanului și călătoriei. Denel și-a dat seama curând că biletele erau în geanta lui furată recent. El și prietenii săi merg la secția de poliție și găsesc într-un proces verbal de jaf, un comentariu obraznic despre corupția și incompetența poliției. (Negoescu își bate joc de forțele de ordine din nou mai târziu, într-una dintre cele mai bune scene ale filmului.) Atunci prietenii au decis să ia lucrurile în propriile mâini, bătând la ușile fiecărui locuitor al clădirii în care a fost jefuit Dinel, în speranța că vor primi niște răspunsuri despre misterii hoți.

Filmul prinde viață când cei trei prieteni încep să pună la îndoială personajele colorate din complexul de apartamente, inclusiv ghicitori, lucrători sexuali și un grup de trăgători – toți pregătiți pentru vinete hilare conduse de neînțelegeri. Adaptarea unei nuvele a lui Ion Luca Caragiale din 1901, Negoescu, conceptul biletului de loterie nu este neapărat nou, dar îi conferă filmului un aspect nou, cu note captivante și personaje plăcute de îndrăgit – totul în timp ce se amuză de peste distracție superioară a mișcării riguroase Roman New Wave Funcționează în interior și lucrează la demontare.

READ  Copycat Killer se află în fruntea topurilor Netflix și conduce mai multe lanțuri din Taiwan pe piețele globale

Două bilete de loterie
neclasificat. În română, cu traducere. în teatre și În cinematografele virtuale. Vă rugăm să cereți sfaturi Instrucțiuni Determinat de Centrele pentru Controlul și Prevenirea Bolilor înainte de a viziona filme în teatre.