Reduceți riscul de cancer, demență, boli de inimă și deces – oamenii de știință recomandă să faceți această activitate în fiecare zi

Studiul a mai constatat că cât de repede mergi este la fel de important ca cât de mult mergi.

Mersul a 9.800 de pași pe zi a fost asociat cu un risc cu 50% mai mic de demență.

Cercetarea a urmărit 78.500 de participanți folosind trackere portabile, ceea ce îl face cel mai mare studiu care urmărește în mod sistematic numărul de pași în raport cu rezultatele sănătății. Studiile au fost publicate în reviste JAMA Medicină Internă Si Neurologie gamma.

cercetători din Universitatea din Sydney în Australia şi Universitatea din Sudul Danemarcei Ea a descoperit că mersul a 10.000 de pași pe zi reduce riscul de demență, boli de inimă, cancer și deces. Cu toate acestea, mersul puternic a arătat avantaje care depășesc numărul de pași parcurși.

Coautorul principal, Dr. Matthew Ahmadi, cercetător la Universitatea Charles de la Universitatea din Sydney, a declarat: „Mesajul pe care îl luăm acasă aici este că, pentru beneficii preventive pentru sănătate, oamenii pot, în mod ideal, nu numai să urmărească 10.000 de pași pe zi, ci și să urmărească. a merge normal.mai repede”. Centrul Perkins și Colegiul de Medicină și Sănătate.

Profesorul asociat Borja del Pozo Cruz de la Universitatea din Sudul Danemarcei și un cercetător senior la Universitatea din Sudul Danemarcei a spus: Sănătatea la Universitatea din Cadiz.

punctele principale:

  • Fiecare 2.000 de pași reduce treptat riscul de deces prematur cu 8 până la 11%, adică aproximativ 10.000 de pași pe zi.
  • Asocieri similare au fost observate pentru bolile cardiovasculare și incidența cancerului.
  • Mai mulți pași pe zi au fost asociați cu un risc mai scăzut de demență de toate cauzele
  • 9.800 de pași au fost doza optimă asociată cu un risc cu 50% mai mic de demență, cu toate acestea, riscul a fost redus cu 25% la 3.800 de pași pe zi.
  • Intensitatea pasului sau ritmul mai rapid au arătat asocieri benefice pentru toate rezultatele (demență, boli de inimă, cancer și deces), precum și pașii zilnici totale.

„Numărul de pași este ușor de înțeles și este utilizat pe scară largă de către public pentru a urmări nivelurile de activitate, datorită popularității tot mai mari a aplicațiilor și instrumentelor de fitness, dar oamenii rareori se gândesc la ritmul pașilor lor”, a spus autorul principal Emmanuel Stamatakis, profesor de activitate fizică. . Stilul de viață și sănătatea populației la Universitatea din Sydney.

„Descoperirile din aceste studii ar putea informa primele linii directoare oficiale pentru activitatea fizică bazată pe pași și ar putea ajuta la dezvoltarea unor programe eficiente de sănătate publică care vizează prevenirea bolilor cronice”.

Cum a fost realizat studiul?

Cercetarea a folosit datele Biobank din Marea Britanie pentru a corela datele privind numărul de pași de la 78.500 de participanți britanici cu vârsta cuprinsă între 40 și 79 de ani cu rezultatele de sănătate după 7 ani. Pe parcursul a șapte zile (cel puțin 3 zile, inclusiv o zi de weekend și monitorizare în timpul perioadelor de somn), participanții au purtat un accelerometru de la încheietură pentru a-și urmări activitatea fizică.

Printr-o serie de surse de date și înregistrări, cum ar fi înregistrările spitalicești, înregistrările de îngrijire primară și registrele de cancer și deces, aceste informații au fost legate de dosarele de sănătate ale participanților cu aprobare etică.

În cele din urmă, au fost evaluați doar persoanele fără antecedente de demență, cancer sau boli cardiovasculare la începutul studiului și care rămân sănătoase în primii doi ani. Ajustările statistice au fost, de asemenea, aplicate pentru a lua în considerare factorii de confuzie, cum ar fi faptul că cei care fac mai mulți pași, în general, se mișcă mai repede.

Cercetătorii notează că studiile sunt observaționale, ceea ce înseamnă că nu pot arăta cauza și efectul direct, cu toate acestea, ei observă asocierile puternice și consistente observate în ambele studii la nivel de populație.

„Dimensiunea și domeniul de aplicare al acestor studii care folosesc instrumente de urmărire a încheieturii mâinii le fac cea mai puternică dovadă până în prezent care sugerează că 10.000 de pași pe zi este cadrul ideal pentru beneficii pentru sănătate și că mersul mai repede este asociat cu beneficii suplimentare”, a spus dr. Matthew Ahmadi.

„Mergerea mai departe cu mai multe cercetări cu utilizarea pe termen lung a dispozitivelor de urmărire va arunca mai multă lumină asupra beneficiilor pentru sănătate asociate cu anumite niveluri și intensitatea navetei zilnice”.

Referinte:

„Asocieri potențiale ale numărului și intensității pașilor zilnici cu cancerul, bolile cardiovasculare și mortalitatea și mortalitatea pentru toate cauzele” de Borja del Pozo Cruz, Ph.D., Matthew N. Ahmadi, Ph.D., Ai Min Lee, MBBS, ScD și Emmanuel Stamatakis, Ph. D., 12 septembrie 2022, JAMA Medicină Internă.
DOI: 10.1001 / jamainternmed.2022.4000

„Asocierea numărului zilnic de pași și a severității cu demența indusă de accident la 78.430 de adulți care trăiesc în Marea Britanie” de Borja del Pozo Cruz, Ph.D., Matthew Ahmadi, Ph.D., Sharon L. Naismith, Ph.D. și Emmanuel Stamatakis, Ph.D., 6 septembrie 2022, disponibil aici. Neurologie gamma.
DOI: 10.1001 / jamaneurol.2022.2672

READ  Aceste noi imagini uimitoare ale galaxiilor din apropiere vă vor sufla

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *