Aceasta este de fapt cea mai proastă băutură de băut în fiecare dimineață dacă vrei să slăbești

Femeie bea cafea cu gheață afară

Femeie bea cafea cu gheață afară

Daca incerci Pierdere în greutateEste important să fii atent la tot ceea ce pui în corpul tău, inclusiv la băuturile pe care le bei. Deși auzim mereu despre valoarea unui mic dejun sănătos, nu putem uita că ceea ce bei dimineața joacă, de asemenea, un rol major în el. Și după cum se dovedește, mulți oameni își încep zilele pe picior greșit cu o singură băutură de îngrășare care poate fi dăunătoare slăbirii: cafeaua încărcată cu zahăr.

Pentru a afla mai multe despre motivul pentru care ar trebui să nu lași ingredientele zaharoase din joe de dimineață dacă încerci să scapi de câteva kilograme, am vorbit cu dieteticieni autorizați. Bestia din Trieste Din Suplimentele Balance One și Iona Bordeus. Citiți mai departe pentru a obține toate informațiile lor de experți!

Cafea cu zahăr

Mulți dintre noi ne bazăm pe o ceașcă de cafea în fiecare zi pentru a ne porni dimineața și pentru a ne oferi energia necesară pentru a trece peste zi. Și dacă tu, ca mulți oameni, ești un mare fan al îndulcitorilor din viață, poți alege să încarci cafeaua cu zahăr, siropuri aromate, creme dulci și multe altele. Poate că aveți chiar și o comandă Starbucks care vă satisface cu adevărat pofta de dulce. Din păcate, totuși, Best avertizează că „unul dintre cele mai proaste obiceiuri de băut pentru cei care doresc un corp mai slab este consumul de cafea de specialitate bogată în zahăr și grăsimi”.

Desigur, cafeaua singură nu este problema. Orice ai pune în el poate afecta corpul tău. Potrivit lui Best, „Cafea poate duce la creșterea în greutate în principal datorită ingredientelor pe care le folosește pentru a o îndulci”. Deși un mic răsfăț din când în când nu este mare lucru, dacă comandați aceeași băutură bogată în zahăr de la o cafenea în fiecare zi, se va adăuga în timp. După cum spune Best, „Adăugând îndulcitori sau creme care sunt bogate în calorii și grăsimi, creșteți probabilitatea ca băutura de cafea obișnuită să provoace creștere în greutate”.

Bourdius este de acord, explicând: „Un model alimentar bogat în zahăr adăugat este legat de nenumărate probleme de sănătate, inclusiv inflamație și creștere în greutate, care pot duce la boli cronice precum diabetul, bolile de inimă și accidentul vascular cerebral”. Da!

Citeste mai mult:

3 alimente pentru micul dejun bogate în proteine ​​pentru a elimina grăsimea din burtă

Oricine de peste 40 de ani nu ar trebui să-l mai mănânce pentru că îți distruge metabolismul

Și când te gândești cât de mult zahăr intră în băutura ta de cafea preferată, vei dori să te gândești de două ori înainte de a cere prea mult. Burdeo ne prezintă totul: „Pentru referință, Asociația Americană a Inimii recomandă nu mai mult de 36 de grame de zahăr (9 lingurițe) pe zi pentru bărbați și 24 de grame de zahăr (6 lingurițe) pe zi pentru femei. cafelele cu adaos de zahăr, spune ea, pot conține până la 15 până la 20 de grame de zahăr. Dacă ne gândim bine, poate că cafeaua neagră nu este atât de rea.

De fapt, Best spune că „cafea neagră este cea mai bună pentru pierderea în greutate” și notează că în unele cazuri „cofeina poate îmbunătăți eforturile de slăbire”. Aceasta este o veste bună pentru oricine poate face față amărăciunii! Dar dacă nu suporti să ai cafeaua neagră, Burdeos oferă câteva sfaturi: „Îți recomand să-ți faci singur cafeaua acasă, unde ai control total asupra ingredientelor pe care le adaugi”. Rețineți că este întotdeauna mai bine să folosiți îndulcitori naturali – cu siguranță vor da roade în cele din urmă.

READ  Un studiu a constatat că consumul unei porții de slănină pe zi vă crește șansele de a dezvolta demență cu 44%.

Citeste mai mult:

Experții sunt de acord: acesta este SINGURUL ingredient pe care ar trebui să nu-l mai puneți în cafea (provoacă inflamație!)

Nutriționiștii spun că aceasta este băutura de dimineață pe care ar trebui să o bei în loc de cafea pentru a îmbunătăți digestia

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *