Care este primul semn al unei infecții respiratorii? Aflați ce trebuie să faceți pentru a preveni agravarea simptomelor de răceală sau gripă

Sezonul rece ne bate la ușă cu pași rapizi și trebuie să ne protejăm și să ne sporim imunitatea cât mai mult posibil. De la ușoară jenă în gât până la febră, nas înfundat, dureri de cap și dureri musculare este doar un pas!

Care este primul semn al unei infecții respiratorii?

De cele mai multe ori, dacă aveți simptome precum răgușeală, dureri în gât sau o ușoară senzație de jenă în gât, asta înseamnă că aveți răceală sau gripă. De aceea este important să știi cum să scapi de aceste boli ușoare.

Majoritatea agenților patogeni intră în corpul nostru prin nas, care prind particulele poluante de care pacientul scapă prin tuse, strănut, vorbire etc.

Amintiți-vă, vă puteți contamina și dacă nu vă igienizați corect mâinile. Dacă atingeți suprafețe diferite, nu puneți un dezinfectant pentru mâini pe gură, nas sau ochi. Care sunt semnele unei infecții respiratorii:

– Durere de gât;
– Nas curgător;
– tuse;
Strănută constant
O lacrimă în ochi.
– Febră;
Frisoane
Dureri musculare;
Oboseală;
Tulburări digestive.

Care este primul semn al unei infecții respiratorii? Cum se tratează o infecție respiratorie?

Durerile de gât apar în primele două zile. Pentru a scăpa de această senzație neplăcută, se recomandă să luați comprimate cvadruple cu acțiune rapidă: antibacteriene, antifungice, anestezice și împotriva disconfortului la înghițire. În termen de 30 de secunde, tabletele intră în vigoare și ar trebui să vă simțiți mai bine.

Care este primul semn al unei infecții respiratorii. În sezonul rece, imunitatea noastră suferă, așa că este recomandat să luăm vitamina C și D, să bem ceai fierbinte, să mâncăm supe și bulionuri.

READ  Ecosistemul românesc crește: creștere cu 50% a capitalului românesc pentru investiții de start-up în 2020

Alimentele bogate în vitaminele de mai sus sunt: ​​ananas, mandarină, ardei gras, pătrunjel, conopidă, broccoli, căpșuni, varză de Bruxelles, măceșe, coacăze, somon, mango, varză, kiwi, cătină, hering, ton, ciuperci, mazăre și lapte vegetal.

De asemenea, este recomandat să consumați carne de vită, spanac, tofu, ciocolată neagră, cereale fortificate, stridii, carne de vită, carne de porc, pui, naut, linte, fasole, spanac, varză, caju și alune.

Nu în ultimul rând, odihnește-te. Corpul uman are nevoie de opt ore de somn în fiecare noapte pentru a funcționa optim.

Citește și:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *