CGTN: autoritățile de reglementare britanice revocă licența companiei de stat China Broadcasting Corporation

Organizator media Ofcom Acesta a declarat joi că a retras licența pentru canalul chinez de stat, după ce o anchetă a concluzionat că licența era deținută în mod greșit de Star China Media Limited.

Ofcom a declarat că Star China Media Limited nu are „responsabilitatea editorială” pentru dirijarea canalului și, prin urmare, „nu îndeplinește cerințele legale pentru a controla serviciul licențiat”. Ea a adăugat că Star a fost distribuitorul, nu furnizorul, al canalului de știri.

Organizatorii au respins, de asemenea, o propunere a CGTN de a transfera licența către o nouă entitate după ce au descoperit că va rămâne în cele din urmă sub controlul Partidului Comunist Chinez și, astfel, a fost exclusă în temeiul legislației britanice.

Un purtător de cuvânt al Ofcom a declarat: “Am oferit CGTN numeroase oportunități de conformitate, dar acestea nu au făcut-o. Acum considerăm că este oportun să retragem licența CGTN pentru difuzare în Marea Britanie”

Canalul va fi eliminat de pe undele din Marea Britanie cu efect imediat. Potrivit unui purtător de cuvânt al Ofcom, CGTN are dreptul să solicite controlul judiciar și poate solicita o altă licență în viitor.

În Marea Britanie, toți radiodifuzorii TV și radio au nevoie de o licență de la Ofcom pentru a funcționa și sunt supuși regulilor de neutralitate, acuratețe și protecție a confidențialității.

poveste lungă

Ofcom a decis anterior că CGTN, care transmite în engleză, Încălcarea frecventă a standardelor de neutralitate Acoperirea protestelor din Hong Kong.

Autoritatea de reglementare a identificat încălcări în cadrul a cinci emisiuni separate și a decis anul trecut că canalul a subliniat în exces pozițiile autorităților guvernamentale din Hong Kong și China, fără a explora opiniile sau motivele protestatarilor. Ofcom a declarat joi că se așteaptă la o decizie „în curând” cu privire la posibile sancțiuni pentru încălcări.

READ  Refugiații afgani găsesc granițe dure și neprietenoase în Turcia

Organizatorul a adăugat: „Avem alte trei investigații legate de corectitudine și confidențialitate cu privire la conținutul serviciului CGTN, care sunt, de asemenea, în curs de desfășurare, în așteptarea unor studii suplimentare”.

Ofcom a mai constatat că CCTV News, care a fost redenumit CGTN în 2016, și-a încălcat regulile într-o emisiune care acoperă arestarea anchetatorului companiei Peter Humphrey în China. Programele radio din 2013 și 2014 includeau imagini despre Humphrey „care parea să admită săvârșirea unei infracțiuni” Biroul Ofcom a spus că „are potențialul de a afecta material și negativ percepția despre el a spectatorilor”, fără a-i acorda lui Humphrey suficient timp pentru a răspunde.

CGTN Se spune că oferă „publicului global o acoperire de știri precisă și în timp util, precum și servicii audiovizuale bogate, îmbunătățește comunicarea și înțelegerea între China și lume și promovează schimburile culturale și încrederea reciprocă între China și alte țări”.

CGTN are sediul la Beijing și are trei centre de producție în Nairobi, Kenya, Washington, DC și Londra.

Biroul său de la Washington a fost înregistrat la Departamentul de Justiție al SUA ca agent străin în 2019. Anul trecut, administrația Trump a spus că va trata CGTN și alte patru companii chineze de presă ca Extinderi ale guvernului de la BeijingSolicitându-le să respecte regulile care guvernează ambasadele și consulatele străine.

Răspunsul Chinei

CGTN și ambasada Chinei la Londra nu au răspuns imediat la o cerere de comentarii.

Deciziile Ofcom ar putea crește tensiunile cu Beijingul, care joi a declarat că va depune o plângere la șeful biroului BBC din Beijing cu privire la ceea ce Ministerul de Externe chinez a descris drept „știrile false” pe care BBC le-a transmis despre pandemie pe 29 ianuarie.

READ  Un tribunal indian acordă cauțiune Desha Rafi, un activist arestat din cauza protestelor fermierilor

„Videoclipul recent al știrilor BBC despre pandemia de coronavirus a legat boala de politică și a reformulat teoriile despre aceasta. [China] Ascundeți epidemia, [China] Fiind sursa epidemiei și [China] Fiind responsabil de epidemie “.

Public Broadcasting Corporation a cerut „o scuză publică” și „încetează defăimarea și atacă în mod deliberat China”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *