Lost Ark: Steam Review Review

Captură de ecran a trei personaje din Lost Ark.

imagine: Smilegate / Kotaku

Computer Breakout Action MMORPG sicriu lipsă A fost lansat pentru prima dată în Coreea de Sud în 2019. Abia la începutul acestei luni a fost lansat în sfârșit în SUA și Europa. A devenit rapid unul dintre cele mai populare jocuri din toată istoria Steam, Cu peste 1,3 milioane de jucători activi în weekendul trecut. În prezent, este jocul numărul unu cel mai jucat de pe serviciu, depășind clasicii de bază, cum ar fi Counter-Strike: Du-te! Si Dota 2. Și cu atât de mulți oameni care joacă, ar fi bine să crezi că există o mulțime de recenzii Steam.

În general, recenzii Steam pentru sicriu lipsă A fost pozitiv. Cu toate acestea, deoarece jocul continuă să se lupte cu cozi lungi de server în Europa, DiabloLa fel ca MMO-ul a văzut o creștere a recenziilor negative. Acest lucru se reflectă în unele dintre cele mai populare recenzii de pe Steam, unii jucători împărtășind chiar diverse rețete de mâncare pe care le puteți pregăti în timp ce așteptați online. Alții comentează cum au așteptat ani de zile pentru a juca acest joc, așa cum a anunțat prima dată de Smilegate în 2013. Deci, între asta și problemele de server, a fost multă așteptare.

Multe dintre recenzii, atât pozitive, cât și negative, exprimă cât de mult le-a plăcut lupta, descriind-o adesea ca satisfăcătoare și distractivă. Este ceva ce am menționat în primele mele impresii despre joc. Deși are o poveste frumoasă, un lucru pe care l-au subliniat alți recenzenți Steam este că lupta este cu adevărat vedeta spectacolului. Folosirea „Hitstops” și a grupurilor mari de inamici ajută cu adevărat la aducerea acțiunii la un nivel mai înalt decât alte ARPG-uri. la sicriu lipsă Se simte foarte puternic, în principal de la început, ceea ce este o schimbare frumoasă față de modul în care merg majoritatea jocurilor MMO.

Desigur, multe recenzii indică, de asemenea Diablo. Este aproape imposibil să vorbim despre asta sicriu lipsă fără a o face. De fapt, poate fi ilegal? Toți ceilalți vorbesc despre asta Diablo când vorbim despre sicriu lipsă Așa că am făcut și eu asta – mai bine să ai grijă decât să-mi pare rău. Interesant este că un număr mare de recenzii indică faptul că Blizzard ar trebui să aibă grijă de cum să o facă Diablo IV compara cu sicriu lipsă. Nu sunt sigur de asta, dar probabil că vor fi câteva lecții de învățat din orice joc care atrage atât de repede atât de mulți oameni. (Deși cred că Blizzard…Alte lucruri de care să vă faceți griji acum.)

Unii recenzenți Steam subliniază că o mulțime de chivotul pierdut iFoarte general și similar, ceea ce nu este o greșeală. Petreci mult timp strângând lucruri pe care să le duci NPC-urilor și apoi repetând asta iar și iar. Dar cifrele cresc și asta e distractiv.

În general, lucrurile par să meargă bine Sicriul lipsește. Chiar și o creștere bruscă a recenziilor negative din partea persoanelor supărate, care nu se pot conecta, pare să scadă după ce Smilegate și partenerul Amazon au adăugat mai multe servere în această săptămână. voi sicriu lipsă Continuați să dominați topurile Steam în viitorul apropiat? Nu știu, dar pe baza multor dintre aceste recenzii, nu aș paria pe asta.

Captură de ecran a recenziei Steam despre Lost Ark.

captură de ecran: Steam / Kotaku

captură de ecran: Steam / Kotaku