Man Man Review: Joc gratuit Bone Killer

Shh… fii foarte liniștit dacă citești asta în pat. Nu vreau să te deranjez, dar s-ar putea să se ascundă un criminal în serie sub saltea ta. Cu toate acestea, s-ar putea să nu aibă oase și poate doar să se miște și să alunece pentru a ajunge oriunde, ceea ce vă oferă un avantaj imens. Este, de asemenea, decorul pentru un nou joc gratuit prostesc apel omul omul.

omul omul Este un joc de browser gratuit Cu un criminal în serie rezistent pe nume… tipul. (Puteți râde cât de rău este numele, chiar și creatorul jocului recunoaște că este groaznic.) Omul omul, ucigașul și nu jocul, nu are oase. Deci singurul mod în care se poate mișca și ucide oameni este prin flop. Ce înseamnă asta pentru tine, jucătorul, este că va trebui să-i zdrobești butoanele de la braț și picior într-un mod similar cu celelalte butoane clasice.joc online ri, QWOP.

După cum am menționat mai devreme, jocul începe sub patul victimei. Acesta este un mod cu adevărat înfricoșător de a începe un joc atât de prostesc. La început, abia mă puteam mișca. Dar până la urmă, cu puțină practică, am reușit să-l fac pe Omul să rămână acasă. Obiectivul tău principal este să cumperi un cuțit înainte să te întorci și să-ți omori victima nebănuită. Desigur, fără oase, este mai ușor de spus decât de făcut și probabil vei sfârși prin a sparge mobila adiacentă în timp ce te lovești în casă și te vei îndrepta către cuțit.

Nu voi strica finalul sau ce se întâmplă după ce iei cuțitul, dar a fost neașteptat și mărește contoarele prostești și ușor înfricoșătoare. M-am trezit să râd și să mă enervez.

omul omul Dezvoltat de o singură persoană, reddit utilizator defkron. Potrivit acestora, a fost făcut în aproximativ o săptămână. De ce au făcut acest mic joc ciudat? Ei bine, ca și în multe lucruri în viață, a început puțin.

„A fost o glumă despre un criminal în serie prost și am decis să-l transform într-un scurt joc de browser”, a explicat Deacon. prin intermediul reddit Suspensie. „Se numește „omul omul” pentru că este un bărbat care poartă pielea altuia. (O, și nu are oase.)”

De la lansarea sa în urmă cu câteva zile, jocul a dezvoltat o mică comunitate de jucători, chiar și oamenii se grăbesc în joc. Am urmărit una dintre aceste alergări și am fost uimit de cum au făcut-o Mobilul era ucigașul demis în mâinile lor. chiar gelos. Jucătorii descoperă, de asemenea, secrete ascunse pe care Defkron le-a pus în joc. În ciuda acestui fapt, pe pagina itch.io a jocului, creatorul jocului a recunoscut că se aștepta ca aceste secrete să rămână ascunse „cel puțin câteva săptămâni”.

Dacă ai câteva minute de ucis (prin-o… ca un ucigaș…), merita omul omul. Doar nu te uita sub patul tău.