Pokemon Crimson and Purple: The Teal Mask DLC Review

A trecut aproape un an de când am trecut în revistă Pokemon Scarlet și Violet când au fost lansate și încă mă simt mai conflictual în privința lor decât orice alt joc Pokemon în toți anii pe care i-am petrecut iubind seria. M-au impresionat cu designul lor de lume deschisă, care părea un răspuns la ani de solicitări ale fanilor – dar performanța și hiturile estetice care au venit cu acea inovație au fost o captură dureroasă care nu a meritat tocmai schimbul. Cu toate acestea, cu două DLC la orizont, am sperat că Game Freak ar putea să le reunească. Ar putea primul DLC, The Teal Mask, să remedieze problemele flagrante cu Scarlet și Violet și să ofere o nouă experiență puternică, care să îmbrățișeze pe deplin potențialul clar a ceea ce ar putea fi aceste jocuri?

Nu!!!

Pentru început, nu știu cum este posibil acest lucru, dar cumva The Teal Mask face mai rău decât jocul de bază Pokemon Scarlet și Violet. M-am plâns de performanța slabă a lui Scarlet și Violet în recenzia mea inițială și am sperat că, după un an întreg, Game Freak va aduce îmbunătățiri la lucruri precum frame rate, pop-in, probleme ciudate de iluminare, ruperea modelului și orice altceva – probleme Chiar și Nintendo a menționat asta Ea lucra la asta în decembrie. Dar ea nu a făcut asta. În schimb, DLC-ul pare să fi fost adus la un nivel suplimentar sau două.

Încă se poate juca: nu am întâlnit erori în joc. Am experimentat un incident traumatizant, care, deși nu este mare lucru din cauza salvării automate frecvente a jocului, este încă destul de șocant, având în vedere istoria relativ șlefuită a francizei. Dar, mai important, în timp ce jucam The Teal Mask, era imposibil să continui mai mult de un minut sau două fără distragere vizuală. Poate că Tinkatonul meu traversa pământul în timpul luptei sau a căzut în abis când a început întâlnirea pe o stâncă. Poate că mă uitam la modele Pokemon din apropiere tremurând violent sau vedeam NPC-uri care se învârteau din existență și dispăreau. Sau poate că totul a fost doar atât chiţăit, Pur și simplu pentru că călăream pe Miraidonul meu și nu știa cum să se ocupe de mai mult de câțiva copaci pe ecran odată. Uite, nu mă aștept la PlayStation 5 sau Xbox Series Dar numărul de probleme este uriaș Distras tot timpul Că a devenit un detriment activ pentru plăcerea mea. Și dacă Game Freak își continuă ritmul actual de a înrăutăți performanța cu câteva crestături cu fiecare joc, Pokemon poate deveni literalmente nejucabil de către generația următoare, pentru că nu vei putea vedea nimic. Încrucișăm degetele că DLC-ul Indigo Disk din această iarnă îmbunătățește lucrurile Literal absolut.

Nu vreau să continuu și mai departe despre problemele de performanță, dar o altă notă importantă despre acest punct este că problemele mele cu bătăliile raid la sfârșitul jocului din recenzia originală inca nereparat, Ceea ce afectează semnificativ jocul. Așteptarea în raidurile online este încă inconsecventă din cauza modului foarte ciudat în care Scarlet și Violet actualizează raidurile disponibile și nu vă anunță când sunt pline. Odată ce ați ajuns, finalizarea raidurilor de nivel înalt poate fi dificilă din cauza decalajului și a unui sistem de cronometru ciudat care uneori vă va sări peste rând, vă va îngheța ecranul sau va face imposibil să știți ce se întâmplă la un moment dat. Deși unele dintre erorile majore ale raidurilor de anul trecut au fost remediate, mi-a fost imposibil să petrec timp pe conținutul de bază al jocului final al Pokemon Scarlet și Violet sau pe DLC-ul său fără să mă întâlnesc cu aceste lucruri și să fiu frustrat de ele.

Kitakami pare o mare dezamăgire.

Sentimentele mele despre noua zonă a insulei Kitakami în sine nu ar putea fi mai admirative. La fel ca Paldea, lumea DLC a lui Scarlet și Violet este destul de urâtă, cu texturi de rezoluție scăzută, puține detalii în mediile sale și un singur oraș format în mare parte din clădiri în care nu poți intra și NPC-uri care rostesc fraze plictisitoare și nimic. Acel mare „festival” local pe care l-au promovat trailerele? Sunt doar câteva cărucioare cu vânzători și niște NPC-uri neinteresante. Este o dezamăgire și mai mare când te gândești că Kitakami are la bază Japonia – o țară în care Game Freak a construit mai multe regiuni memorabile înainte (Kanto și Joto). Când am văzut deja o lume de inspirație japoneză implementată cu atât de iubitor detaliu în atât de multe jocuri Pokemon, simt că Kitakami este o mare dezamăgire.

Cu toate acestea, masca teal nu este deloc rea. Aspectele de luptă și competiție sunt încă aceleași ca întotdeauna (bine), și este încă distractiv să umpleți cutia de pe computer plină de băieți stilați pe care îi găsiți alergând afară. Insula bifează toate căsuțele pentru această activitate în mod specific: este mare, plină de Pokemon și are o mulțime de biomi diferite pe care le poți plimba. Una dintre părțile mele preferate din Kitakami a fost muntele din mijloc cu iazuri de cristal în vârf, numeroase. Peșteri până în vârf și o structură uimitoare de peșteră în interior este plină de Pokemoni ascunși în colțuri și în găuri mici. Dar urâțenia generală și problemele de performanță au afectat locațiile care păreau să fi fost destul de frumoase în conceptul lor artistic, dar nu și execuția lor finală – ca atunci când am pus ochii pentru prima dată pe acele piscine strălucitoare de pe vârful unui munte, sau când am a traversat un munte. Un pod subțire de piatră duce la o peșteră misterioasă în timp ce soarele apus lovește formațiunile stâncoase din jur.

Intriga este atât de exagerată încât până și Slowpoke ar putea vedea întorsăturile venind.

Din punct de vedere al conținutului, The Teal Mask constă în mare parte din formula Pokémon familiară în care urmăriți Pokémon legendari în timp ce învățați despre tradițiile locale. Sunteți însoțit în această misiune de o pereche de frați, Carmine și Kieran, ambii care petrec cea mai mare parte a poveștii alternând între țipând la mine pentru nimic și provocându-mă la bătălii. Intriga din The Teal Mask este atât de exagerată încât până și Slowpoke a putut vedea întorsăturile venind, ceea ce este destul de regretabil după înălțimile atinse la sfârșitul lui Scarlet și Violet. Această campanie DLC este, de asemenea, scurtă, în jur de șapte sau opt ore, deși prinderea fiecărui monstru nou adăugat se va întinde puțin mai mult.

Cea mai bună parte a poveștii lui Teal Mask este subintriga din jurul fotografului Perrin, care te trimite într-o călătorie fotografică în stil Pokemon Snap după un Pokémon legendar complet diferit. După ore în care Carmine și Kieran țipau la mine, curiozitatea și povestea de fundal ale lui Perrin în fotografie au fost o schimbare revigorantă, iar micul ei joc de a face fotografii a oferit o modalitate naturală pentru The Teal Mask de a extinde ceva ce mi-a plăcut la Scarlet și Violet: observarea Pokémonului care se bucură. Lucruri Pokémon în mediul lor. Sincer, povestea lui Perrin este mult mai interesantă decât restul DLC-ului, încât este păcat că nu aș fi putut petrece mai mult timp petrecând cu ea și Hisuian Growlithe în loc să fiu târâtă de cei mai inutil anxioși adolescenți din lume.

Ogre Austin’ este plictisitor, repetitiv și funcționează teribil (mai ales online).

Alte caracteristici noi din The Teal Mask includ un Pokedex extins care conține o selecție mică de monștri noi, un set moderat de noi opțiuni cosmetice și un mini-joc minunat numit „Ogre Oustin” care implică creșterea ratei cadrelor prin accelerarea colecționării bicicletei. boabe foarte repede. Deși sunt întotdeauna bucuros să laud modelele Pokemon ale lui Game Freak (în special Dipplin cu tematică de mere de bomboane – drăguț!)’. Este plictisitor, repetitiv și funcționează îngrozitor (mai ales online), totuși m-a făcut să mă simt rău că nu vreau să îl joc, oferind recompense grozave pentru oricine dorește să construiască echipe de raid sau competitive. minunat.

READ  Campionul Overwatch McCree va fi redenumit Cole Cassidy pe 26 octombrie

Modul în care The Teal Mask se simte ca un pas înapoi față de ceea ce le-a făcut uimitoare pe Scarlet și Violet sunt, de asemenea, dezamăgitoare. Scarlet și Violet au o libertate sporită a jucătorului: poți merge oriunde vrei aproape în orice moment și poți realiza punctele majore ale complotului în orice ordine. Teal Mask este aruncată în mod misterios la gunoi în favoarea unei călătorii mai casual, mai lineare. Deși poți explora orice parte a insulei în orice moment, nu are rost să faci asta decât să prinzi Pokemon. Nici măcar nu poți face căutarea inițială – care implică vizitarea a trei indicatoare din jurul insulei – în orice ordine. Pierderea bruscă a libertății acestui jucător este dureroasă, având în vedere cât de importantă a fost pentru bucuria mea de jocul de bază.

Este, de asemenea, un efort surprinzător de slab în comparație cu încercările anterioare de DLC ale Game Freak la Pokemon Sword, Shield’s Isle of Armor și Crown Tundra. În timp ce ambele DLC-uri au fost criticate în mod similar pentru că sunt superficiale în departamentul de povești, Isle of Armor a adăugat provocare, forțându-vă să antrenați Pokémon cu totul noi, în timp ce Crown Tundra a inclus mai multe moduri de joc noi. Masca Teal nu face nimic din toate astea și se simte clar incompletă. Poate pentru că a fost întotdeauna menit să fie doar o jumătate de pachet cu The Indigo Mask, dar dacă acesta este cazul, pun la îndoială înțelepciunea împărțirii DLC-ului.