Premiile Business Review 2024

Pasul 1: Alege categoria care se potrivește cel mai bine realizărilor tale sau ale companiei. Trimiteți nominalizarea(ele), In engleza sau romanaȘi participați la competiție prin 23 februarie 2024!
*Puteți completa online mai multe formulare în diferite categorii, iar procesul de nominalizare este gratuit

Pasul 2: Echipa BR analizează toate nominalizările. Dacă toate cerințele sunt îndeplinite, nominalizarea dumneavoastră va fi inclusă pe lista scurtă și trimisă juriului de jurizare Business Review Awards.

Pasul 3: Toate modelele trimise sunt evaluate folosind evaluări calitative bazate pe criteriile pentru categoria de premii respective. Cei 5-6 nominalizați cu cea mai mare succes în îndeplinirea cerințelor sunt selectați și prezentați juriului de jurizare al Business Review Awards. Lista scurtă pentru fiecare categorie va fi anunțată pe site-ul BR.

Pasul 4: Juriul final și votul popular vor determina câștigătorii din fiecare categorie Business Review Awards.

Pasul 5: Câștigătorii vor fi anunțați și premiați la Ceremonia de premiere a Business Review, pe 4 martie 2024.

În cea de-a 19-a ediție, premiile îi vor celebra pe pionierii anului 2023 într-o competiție intensă evaluată de un grup de elită de experți. Juriu independent Ceea ce asigură integritatea și transparența procesului de arbitraj, în timp ce Votul popular Acesta va oferi cititorilor BR și publicului larg o voce în alegere România Campionii în Afaceri 2023. Candidații pentru fiecare categorie vor fi supuși… Procesul de arbitraj Câștigătorii vor fi anunțați public, iar premiile lor vor fi prezentate în timpul ceremoniei.