Recenzia Eurovision 2023: Românul Theodore Andrei cu DGT (în afara și a pornit)

cel Juriul Wiwi – Echipa noastră internă de specialiști în muzică – revizuiește și evaluează cele 37 de melodii care concurează pentru Eurovision 2023. Apoi, revizuim Româniacare a ales Teodor Andre cu „DGT (dezactivat și pornit)”.

Suntem porniți sau opriți? Citiți mai departe pentru a afla!

Theodore Andre – „DGT (Off and On)” (România Eurovision 2023)

Recenzie: Theodore Andre – „DGT (Off & On)”

Ruxandra: Tudor are o voce foarte bună, prezență pe scenă și atitudine. Din păcate, aceste aspecte pot trece neobservate în avalanșa altor detalii de montaj care îți atrag toată atenția de la cântăreț. Ceea ce vreau să spun este că, uneori, mai puțin înseamnă mai mult. România are nevoie de un spectacol de scenă care să permită publicului să se concentreze pe aspectele bune, nu de un spectacol care să lase publicul confuz. Piesa este foarte diferită ca gen în comparație cu celelalte melodii din competiție, ceea ce poate fi și un avantaj. Cred că România are o melodie care ar putea fi interesantă, dar este nevoie de viziune și profesionalism pentru a fi pusă împreună într-un spectacol.

un rezultat: 6.5

Simon: De câteva ori când am urmărit spectacolul de la Romanian Citizen, atenția mi-a fost atrasă mai mult spre dansatori decât spre cântecul în sine. Tema de a te elibera de un iubit toxic este folosită în multe dintre lucrările din acest an, iar din punct de vedere muzical pur și simplu nu este potrivit pentru mine. Theodor Andrei are o voce bună și îi admir intensitatea pe scenă, dar asta nu prea îmi salvează impresia de ansamblu a piesei, ceea ce o face, din păcate, cea mai puțin favorită intrare a anului.

READ  Femeia lui Vernon așteaptă cu nerăbdare să continue munca de voluntariat la Spitalul Român de Copii

un rezultat: 3

Christine: Nu toată lumea va avea un „DGT” și eu sunt încă în acea categorie, dar nu chiar, pentru că uneori îl înțeleg pe deplin și alteori doar mă gândesc: „Ce naiba fumează acolo în București?” Dar ar putea să facă parte din farmec? Habar n-am unde să-l plasez pe frumosul Andrei și pe atrăgătoarea lui figura comică. Aceasta ar putea fi o calificare sigură sau ar putea fi o semifinalistă. Într-adevăr nu există între ele. Sunt derutat. de ce este asta? Ce este asta? De ce îmi place, dar în același timp simt că nu ar trebui? Până voi afla, voi fi uimit de blugii lui Andre și de părul fluent și îl voi pune undeva la mijloc.

un rezultat: 5

Oliver: Theodore Andre este un talent uimitor. Un interpret competent și un cântăreț impresionant, tânărul rocker are potențialul de a crește vertiginos spre celebritate. Din păcate, „DGT (off and on)” este o eroare de sincronizare proastă. Cu vocea scoasă direct din 2006, acest număr dezorientator sună ca fragmente dintr-o piesă veche a albumului Fall Out Boy rămasă pe podeaua salii de tăiere. O nouă producție ar putea să-l salveze, dar spectacolul de scenă plin de nenorocire este complet lipsit de sofisticare. Așa cum este, echipa României are o sarcină uriașă de a face ca acest lucru să arate grozav pentru etapa de la Liverpool.

un rezultat: 1

Louis: Uneori este greu să încerci să găsești aspectele pozitive. Din păcate, acesta este cazul aici. Aproape că nu este nimic de plăcut la performanța finală națională a „DGT”. Singurul atu este performanța vocală puternică a lui Theodore. Încearcă să fie sexy, dar arată atât de vulgar. Cea mai apropiată analogie pe care o pot găsi cu Eurovision este intrarea Andorrei în 2006, care a mers și pe acest gen de estetică ieftină de cabaret, ajungând ca semifinalist. Sper din tot sufletul că România a creat o performanță complet nouă pentru Eurovision, în care intențiile lui Theodore sunt mai clare și în care să strălucească cum trebuie, pentru că are voturile pentru a face acest lucru.

READ  Vestul României: Au fost descoperite peste 400 de monede romane bine conservate

un rezultat: 3

Clasamentul României Eurovision 2023

În juriul Eurovision 2023 Wiwi avem 20 de jurați, dar avem loc doar pentru cinci recenzii. Notele rămase sunt mai jos:

Antranig: 4.5

Sinan: 4

Diana: 3,5

Deban: 3

Diego: 3

Pădurea: 3

Jonathan: 4,5

Lucy: 3,5

Pablo: 5

Rinsky: 4

Rick: 4,5

Ron: 2

Samuel: 1

Tom: 6

William: 3

Am eliminat scorurile cele mai mari și cele mai mici înainte de a calcula media. Aceasta este pentru a elimina valorile aberante și potențialele părtiniri. Am eliminat valoarea minimă de 1 și valoarea maximă de 6,5.

Verdictul juriului Wiwi: 3,64/10

Ce părere aveți despre intrarea României la Eurovision 2023? Împărtășește-ți propriul scor și recenzie pentru „DGT (Off and On)” de Theodor Andrei mai jos!