Recenzie: Blue Moon – Senoruba

– Talentul românesc în creștere Alina Grigore oferă un mare exercițiu dramatic care leagă luna și nebunia

Recenzie: Blue Moon

Iwana Shito în luna albastra

Albastrul a fost recent descris ca fiind cea mai caldă culoare, dar semnificația sa muzicală, mai ales istoric, tinde spre melancolie: vezi cam albastruși Blue Note și alte zeci. Alina GregorScriitor și regizor talentat Sfântul Sebastian Primul film de concurs luna albastra [+see also:
interview: Alina Grigore
]
, trebuie să fi ghicit că titlul său îi va aminti instantaneu spectatorilor de nemuritorul cântec popular american scris de Rodgers și Hart; De fapt, se referă de fapt la un cântec românesc cântat de un personaj principal în ultimele etape. Dar, pentru a obține o imagine mai bună a filmului lui Gregor, imaginați-vă o trupă de jazz care joacă o versiune contrastantă a melodiei anterioare, interpretând la fel de agresiv ca solo-urile de alamă imprevizibile.

(Articolul continuă mai jos – informații despre afaceri)

lanț lanț

În calitate de actriță, Gregor a participat la ilustra lucrare a noului val roman ca Christie Puyo, dar realizarea ei de film ia câteva aspecte familiare ale acelei mișcări și merge cu ea într-o nouă direcție. Nu există un simț rigid al umorului, nu se concentrează asupra corupției sau birocrației, dar este prezentă ambivalența exprimată de realizatorii români față de direcția neoliberală a țării, alături de un simț al discordiei sociale. luna albastra Este impresionant nu doar pentru a fi un portret brut al unei familii cu probleme, ci și pentru a arăta cum nefericirea lor se împletește cu interesele lor comerciale tulburi – cu alte cuvinte, nu este doar cine ești, ci cum câștigi.

READ  Cele mai mari tehnologii de vânzare cu amănuntul de săptămâna trecută joacă dintr-o privire - Centrul de inovare tehnologică de vânzare cu amănuntul

Deși complotele ei se întind și se coagulează în ultimul capitol, Gregor merită meritul pentru modul în care generează simpatie și stabilește miza pentru personajul ei principal, Irina la vârsta de douăzeci de ani (interpretat ferm de Iwana Chito). Statutul ei este unic: numirea apare ad-hoc și informală, dar majoritatea orelor sale sunt dedicate echilibrării cărților despre resortul familiei sale și despre afacerea imobiliară, în timp ce verii ei Liviu (Mircea Postelnicoși sergioMircia SelaghiAcționând ca un outsider face oferte. Tatăl ei moderat și divorțat – oarecum iubitor, dar nu suficient de prezent – se află la Londra, lăsându-i pe mătușa și unchiul ei să-și asume rolurile paterne. Irina vrea să-și înceapă învățământul superior chiar în București, dar familia ei extinsă o aduce înapoi; Comportamentul ei în aer liber la prânzurile tensionate în aer liber este o tăcere asurzitoare, dar putem spune că în interior, țipă, ceea ce majoritatea rudelor ei tind să facă pe teren.

La o petrecere în casă – oferind un răgaz scurt din partea familiei și haosului profesional – Irina este agresată sexual: teribilul infractor este actorul căsătorit Theodore (Emile Mandanak), care a întreținut relații sexuale cu ea după ce și-a pierdut culoarea, beată. Cu toate acestea, interogarea și pedepsirea lui Tudor nu este locul în care Gregor decide să ia complotul (în schimb, relația lor se dezvoltă într-un mod surprinzător de iertător). Cu siguranță, de la fundamentul narativ inițial al acestei puieturi strânse, care plasează spectatorul în mod expert și nepărtinitor în dinamica sa toxică, Gregor devine mai sigur despre cum să închei povestea cu catharsis adecvat. Are ceva de-a face, dacă putem descifra drama împărțită a țipătului, cu adopție și sterilitate din partea lui Sergio, dar efectul și ridicarea sa finală este să o vedem pe Irina ieșind din pielea ei. Poate nu cu cruzimea de a-și alunga familia aproape complet enervantă, ci cu dorința de a se ridica și pentru demnitatea ei. Deși nu este autobiografic, pare, de asemenea, un gest grosolan în persoană de la însăși Gregor.

READ  Într-un mic sat de frontieră din Serbia, migranții au descris cazuri de întoarcere

luna albastra Este o producție românească a InLight Center, coprodusă de Atelier de Film, Forest Film, Unfortunate Thespians, Smart Sound Studios și Avanpost. Filmul Batra Spano reprezintă vânzările sale globale.