Recenzie: Est – Cineuropa

– În Antonio Besso, care a avut premiera în Giornate degli Autori și acum disponibil pe VOD italian, trei băieți italieni se confruntă cu o realitate brută în timp ce erau în vacanță în România Ceaușescu

Recenzie: Est

Lodo Guenzi (centru) din imagine este în curs de

Dacă regula filmului rutier este de a-și transforma personajele, care la sfârșitul călătoriei nu sunt la fel ca atunci când au plecat prima dată, atunci este în curs de [+see also:
interview: Antonio Pisu
]
Este road road-ul prin excelență. A fost prezentat în secțiunea Giornate degli Autori din cel de-al 77-lea Festival de Film de la Veneția și este acum disponibil pe principalele platforme de difuzare VOD, a doua lungime Antonio Besso (Minciuni nobile [+see also:
]
Inspirat de o poveste adevărată. Evenimentele filmului au loc în ajunul căderii Zidului Berlinului, iar filmul arată trei tineri italieni care părăsesc orașul lor liniștit Sinisa, în Emilia-Romagna, pentru a începe o călătorie prin Europa de Est în căutarea aventurii, subțire și neglijat; Abia atunci se ciocnesc, odată ajuns în România Ceaușescu, cu realitatea dură a dictaturii și un popor transformat în foame.

(Articolul continuă mai jos – informații comerciale)

Bajo, Rice și Pepe (joacă Matteo GattaSi Lut Guenzi – Cel mai cunoscut ca cântăreț în Lo Stato Sociale, debutând pe ecran – și Jacopo Costantini, Respectiv) Ungariei într-un spirit ușor, iar portbagajul lor este plin de mărfuri foarte atrăgătoare pentru popoarele sovietice sărace (printre care sutiene colorate și fursecuri cu ciocolată) să le vândă pe ascuns pe stradă. La Budapesta, s-au întâlnit cu un bărbat care fugise din România luni mai devreme și le-a încredințat o geantă, al cărei conținut nu era necunoscut, pentru a fi livrată soției și fiicei sale tinere din București. Aceasta este prima conexiune reală între copii și realitatea acestor locuri, formată din libertăți private, oameni fugari și familii destrămate. Ce ar trebui să facă? Ajutați-l pe acest om disperat și luați toate riscurile care ar putea fi implicate sau închideți ochii și continuați-vă călătoria ca turiști occidentali în căutarea unor experiențe „ciudate”, neprivați de nicio obligație?

Între accidente nervoase, întâlniri ciudate și câteva pași greșite, geanta intră și iese din portbagaj frecvent, un complot este în curs de Se manifestă în ritmul treptat al conștientizării celor trei eroi și în simpatia crescândă pentru realitatea dificilă care îi înconjoară – linii lungi pentru produse de bază, restaurante fără mâncare de servit, telefoane sub control și bucuria oamenilor când se confruntă cu cele mai simple lucruri , ca mirosul de cafea – dar nu renunță niciodată. Momentele speciale de ușurință ale unei călătorii între trei prieteni de douăzeci de ani. Scenariul, bine elaborat, garantează un nivel bun de suspans, cercul Securității strângându-se treptat în jurul celor trei italieni. Reconstrucțiile epocii (sfârșitul anilor 1980) și locurile sunt foarte subtile și includ fotografii originale făcute în timpul călătoriei reale care a inspirat filmul (cele realizate de Maurizio PaganelliSi Andrea Receputy Si Enrico Boschi, S-a spus în cartea „Addio Ceaușescu” pe care se bazează scenariul) este în curs de Calitate certificare modernă și valoroasă.

este în curs de Disponibil de astăzi, 5 februarie, la comandă prin fila Sky Prima, Amazon Prime Video, Apple TV, Infinity, Chili, Rakuten, Google Play, CG Entertainment, Vativision și #iorestoinsala. Filmul este produs de Filme cu genom de Paolo Rossi Besso (Cine îl distribuie și el), în colaborare cu Cinema Rai The Stradedellest Productions.

(Tradus din limba italiană)