Recenzie Netflix pentru „Bucuriile și necazurile tânărului Yuguo” – Ca o odă adusă vieții tânărului Yuguo

Acest nou documentar Netflix este atât fermecător, cât și interesant, deoarece vorbește despre interesul, ambițiile și dragostea unei persoane pentru cele mai mici și mai obișnuite lucruri.
Prin acest documentar vedem scurta perioadă din viața lui Yuguo, un băiat de 16 ani din China care avea un mod neobișnuit de a privi lucrurile. Îi plăcea să citească literatură și poezie, în special de la acești autori și poeți europeni. Dragostea pentru poezia est-europeană l-a făcut să-și părăsească țara și să se mute în Munții Carpați din România pentru a trăi prin ceea ce a citit și a învățat în acele poezii și opere literare.

Documentarul este frumos din multe puncte de vedere și ne trezește interesul pentru lumea lui Yuguo, unde iubesc literatura. Documentarul de 28 de minute ne arată perfect modul lui de a gândi și dragostea cu care a adorat lumea, în special România. S-a îndrăgostit de cultura și tradițiile țării și s-a cufundat în viața locală de parcă ar fi fost acolo pentru totdeauna.

Părinții și profesorii săi de la universitatea sa din România îl amintesc ca fiind spiritul frumos care l-a făcut să-și iubească țara mai mult ca niciodată. Avem poze cu el trimițându-i cererea la școală, fiind în România și participând la lucrurile de care îi plăcea. Acest documentar este rar deoarece ne oferă niște semnificații frumoase și perspective asupra anumitor lucruri, dar este totuși profund trist.

Documentarul a fost un succes uriaș în evidențierea a ceea ce a făcut Yuguo de-a lungul vieții sale. Felul în care documentarul ne poartă prin evenimentele importante din al șaisprezecelea an de viață și ne face să-i testăm imaginația sau credințele pe care le avea este atât de magic. Vedeți Journey cum își trăiește visele. Documentarul reușește să-i surprindă durerile și bucuriile atunci când vorbește despre natură, corbi și cele mai obișnuite lucruri, tot cu mare pasiune și multă frumusețe.

READ  Sperăm să arătăm cât de sălbatice și jucăușe pot fi compozițiile clasice occidentale, spune muzicianul Lars Fischer

Acest documentar este un ceas frumos și perfect pentru una dintre acele zile în care vrei să găsești frumusețea în orice. Ne insuflă atât de multă bucurie pe măsură ce învățăm să îmbrățișăm tot ceea ce iubim. Dacă ești cineva căruia îi place poezia, acest documentar ar trebui să fie pe lista ta, deoarece ne oferă câteva dintre poeziile scrise de Yuju. Acest documentar ne face să-l iubim pe Yuguo și să obținem perspective din viața lui despre dragoste și despre pasiunea cuiva. Una peste alta, este un documentar scurt și frumos, iar publicul poate îmbrățișa fiecare scenă cu dragoste.

Rezultatul final – [7.5/10]
Evaluat de – Poornima Balsu
Urma Încorporați un Tweet pe Twitter