Round up: sunt în așteptare recenzii pentru Dragon Quest Treasures

Ei bine, acum că ați văzut asta, iată o rezumat a celorlalte recenzii care circulă online:

echipa in Tactica de buzunar i-a acordat Treasures un rating de 9 din 10 – numind-o „o intrare fantastică” în seria populară atât pentru jucătorii noi, cât și pentru cei vechi:

O aventură plină de comori, plină de farmec clasic DQ, Dragon Quest Treasures îmbrățișează pe deplin lumea predecesorilor săi, în timp ce se deosebește în același timp. Mecanismul său este unic și captivant, plin de personalitate și farmec și, mai presus de toate, este pur și simplu distractiv. O intrare grozavă într-o serie populară pentru jucătorii care se întorc și noi Ambii.”

Siliconera Mi-a plăcut timpul petrecut cu jocul – dându-i un 8 din 10, dar l-a găsit puțin confuz uneori:

Comorile Dragon Quest Mulți! Oferă multe de făcut. Jucătorii au de explorat diverse insule, multe misiuni de finalizat și o colecție mare de monștri de colectat. Este clar genul de joc pe care o persoană ar trebui să-l folosească timp de săptămâni. Dezavantajul este că poate deveni foarte copleșitor când vine vorba de numărul de sarcini care trec pe lista ta de făcut. Atâta timp cât îți iei timp (și pauze regulate pentru a-ți odihni degetul mare după toate săpăturile), aceasta este o experiență gestionabilă și uneori de neuitat.”

distructiv El a spus că ar fi bucuros să scufunde ore întregi într-un joc ca acesta, oferindu-i un rating de 7,5 din 10:

Jocul perfect pentru acele nopți lungi de iarnă, Comorile Dragon Quest O să mă împingi până când Square Enix începe în sfârșit să-l lanseze Infinity Strash. „

tendințe digitale I-am dat 3 din 5, dar am simțit că are unele probleme:

Comorile Dragon Quest Bătrânește câteva detalii de bază, creând un RPG uneori frustrant de plictisitor, dar inima lui este întotdeauna la locul potrivit. Acesta își propune să ofere o explorare cu mize mici, cu o imaginație copilărească, care strălucește în tigaia de cerne uneori murdară. Pentru jucătorii mai tineri sau chiar mai în vârstă care își amintesc cu drag că au pretins că sunt un pirat în copilărie și nu se deranjează că se plictisesc, aventura lui Eric și Mia este o întoarcere relaxantă la cutia de nisip.”

twinfinite A fost un alt site care i-a acordat un scor mai mare – dându-i un 4 din 5 și descriindu-l ca o experiență generală „distractivă și distractivă”:

„Dragon Quest Treasures nu este o experiență perfectă, dar este o experiență distractivă și plăcută în general. Noile idei și mecanisme pe care le combină cu mărcile înregistrate ale seriei Dragon Quest sunt semne sonore și s-ar putea dovedi vitale pentru direcția seriei în ambele jocurile principale și ceea ce sperăm să fie o serie nouă puternică de la sine.” pentru anii următori. Atâta timp cât cineva este dispus să suporte introducerea sa brută, nu există nicio îndoială că va găsi un joc care merită răbdare.”