Superhot VR Review-Bombed After Patch elimină scenele de auto-vătămare

Personajul principal al lui Superhot stă într-o cameră albă mare.

imagine: Echipa Superhot فريق

la inceputul saptamanii, VR este prea fierbinte a primit o actualizare Care a eliminat toate scenele în care personajul jucătorului s-a rănit sau s-a sinucis. Dezvoltatorii au explicat că aceste scene „nu au loc” în joc și își cer scuze pentru că au luat atât de mult timp pentru a le elimina. Ca răspuns, sute de jucători au țipat la ei și au început să revizuiască bombardamentul jocului pe Steam.

actualizare pentru VR este prea fierbinte Fluxul live a intrat în direct pe 21 iulie și, odată cu acesta, au explicat dezvoltatorii de la Superhot Team la post scurt De ce au fost complet eliminate din joc scenele care arată vătămarea de sine. Scenele care au fost îndepărtate includeau jucătorul care se împușca singur și sărea de pe o clădire.

S-a adăugat comutarea „Sari peste scene enervante” în actualizarea anterioară. luand in considerare [the] Momentul sensibil în care trăim, putem face mai bine decât atât. Meriti ce-i mai bun. Toate scenele de auto-vătămare Acum a fost complet eliminat din joc. Aceste scene nu-și au locul în realitatea hiper-virtuală. Ne pare rău că ne-a luat atât de mult. erau [committed] Pentru a expedia această actualizare către toate sistemele de realitate virtuală. „

Așa cum v-ați putea aștepta, mulți utilizatori Steam au răspuns cu furie și ostilitate la știrile actualizării. O mulțime de oameni au fost supărați că actualizarea a început Da VR este prea fierbinte Recenzii negative, Conducător Tehnologie anti-revizie și detonare a supapelor Pentru a interveni și a filtra torentul de evaluări ale intențiilor rele.

Citiți comentariile de sub prea cald Nota de actualizare a dezvoltatorilor este ca și cum ați derula printr-o zonă de război, participanții lansând atacuri furioase asupra dezvoltatorilor, a jocului și a comunității în ansamblu.

Un comentariu popular a sugerat că „fulgii de zăpadă” au fost de vină și a prezis acest lucru Marele Furt Auto Jucării Tot sângele și violența vor fi eliminate după aceea. Dacă acest lucru pare a fi o reacție excesivă pentru un dezvoltator care face o mică modificare a jocului său, ai dreptate. Nu a existat nicio bandă malefică care să-i oblige pe dezvoltatori să actualizeze un joc în vârstă de patru ani pentru a elimina unele scene cu acte de auto-vătămare. Adevărul este că oamenii se schimbă, iar dezvoltatorii ar fi putut să se uite la ceea ce au făcut și s-au simțit inconfortabili astăzi, în 2021, după ce numele lor au fost atașate unui conținut care descrie auto-vătămarea. Așa că au decis să o elimine.

Kotaku Puteți contacta echipa Superhot cu privire la eliminarea scenelor.

În prezent, doar aceste scene au fost eliminate din versiunea Steam a jocului. Cu toate acestea, echipa a declarat în nota sa că VR este prea fierbinte Pe alte platformeLa fel ca magazinul Oculus, va fi actualizat în viitor pentru a elimina și aceste scene.

Oricum, da, Se întâmplă din nou: Jucătorii sunt supărați pentru că unii dezvoltatori au decis să-și schimbe jocul. Nu este prima dată Acest lucru s-a întâmplat حدث Din păcate, nu va fi ultima.

READ  Suportul MagSafe Continuity Camera de la Belkin este un upgrade ușor de cameră web