Unicorn Overlord Review – Superioritate tactică

Inspirați suficient de unic și, în cele din urmă, jocul începe să se simtă complet nou. Acesta este sentimentul când joci Unicorn Overlord, aventura fantastică expansivă a lui Vanillaware cu tactici, strategie și povestiri. Mi-am amintit constant de alte sisteme și mecanici din versiunile anterioare de gen, dar combinația rezultată a fost constant originală și distractivă, chiar și după multe ore de luptă și explorare.

Jucătorii controlează un tânăr prinț exilat într-o lume fantastică, în timp ce acesta adună treptat o armată pentru a doborî un imperiu atotputernic. Se pune accent pe poveste și pe dezvoltarea personajului de la început până la sfârșit. Faptul că abundentul „tu și tu” încadrează un complot deosebit de familiar și greu nu slăbește plăcerea. În schimb, am fost încântat de dialogul încrezător, bine scris și de dorința lui de a îmbrățișa distracția nenumăraților săi de frați pierduți de mult, personaje sub acoperire și personaje răscumpărătoare. În cele din urmă, unele alegeri interesante vă permit să modelați rezultatul jocului, dar acesta nu este un joc cu surprize narative îndrăznețe – sunt doar fantezii fanteziste cu alimente reconfortante.

Unicorn Overlord este plin de sisteme care guvernează progresul și îmbunătățirea armatei tale. Fie că este vorba de echipament, onoare, faimă, aur sau nivel de caracter, obiectivul principal este să vă dezvolti armata, să vă întăriți luptătorii, să extindeți dimensiunea potențială a fiecărei unități și să creați o echipă care poate predomina pe teren. Totul funcționează împreună admirabil și este foarte distractiv să modifici fiecare unitate mini-echipă pentru a crea combo-uri de neoprit de daune, apărare și vindecare.

READ  Patch-ul Wild Rift 2.6 aduce doi eroi, modul Ultra Rapid Fire, elemente noi și multe altele

Bătăliile sunt o combinație interesantă de mișcare a trupelor în timp real și mici lupte între unități. Ajustând poziția de formare a fiecărui personaj și luând o decizie tactică înainte de a te angaja, îi pregătești pentru succes. Cu toate acestea, odată ce începe procesul de schimb, rolul tău de lider ia un ban în spate; Nu mai poți influența rezultatul, doar urmărești ce se întâmplă. Ca atare, o mare parte a jocului se învârte în jurul plasării inteligente a unităților, mișcării și utilizării obiectelor și puterilor înainte de luptă. Mi-a plăcut să supraveghez o armată numeroasă și diversă de cavaleri, vrăjitori, călăreți cu grifoni și arcași elfi, în timp ce mărșăluiau spre Rebeliunea Drepți.

Atenția Vanillaware pentru detalii și valoarea ridicată a producției sunt expuse complet. Lumea extinsă de sus în jos este plină de detalii și fundaluri ilustrate viu. Partitura este superbă și incitantă, însoțită de o cantitate enormă de actorie vocală memorabilă. Cel mai remarcabil, momentele de poveste și bătăliile unităților se desfășoară prezentând stilul de artă și animație uimitor al studioului, care îmbunătățește deformarea exagerată a tuturor, de la arme la curbele și mușchi a personajelor, pentru a accentua decorul și tonul fanteziei.

În timp ce m-am bucurat constant de zecile de ore pe care le-am petrecut cu Unicorn Overlord, a doua jumătate a jocului a început să arate câteva crăpături în distracție. Deoarece puteți previzualiza rezultatul fiecărei bătălii (ceea ce este un lucru bun), mulți jucători vor face în cele din urmă ceea ce am făcut și vor începe să omite imaginile stilizate ale anumitor lupte pentru a continua bătălia mai mare. Este regretabil că entuziasmul acestor scene bogat filmate începe să se îndrepte spre plictiseală.

READ  Razer pune un ecran OLED în laptopul de gaming Blade 16 și crește Blade 18 la 4K.

De asemenea, tipurile abundente de unități pe care le recrutați și cu care vă confruntați în luptă sunt inițial interesante, dar în cele din urmă devin prea greu de întreținut. Imaginați-vă un joc de „piatră, hârtie, foarfece” în care aruncați oricare dintre zecile de semnale de mână distincte și puteți vedea dilema. Complexitatea tactică este un lucru bun, dar în cele din urmă am constatat că menținerea tuturor nuanțelor drepte a încetinit ritmul și sentimentul de stăpânire, mai degrabă decât a îmbunătăți simularea tactică deja bogată. Combină aceste două probleme, iar bătăliile finale ale jocului se pot simți repetitive și confuze.

Chiar și recunoscând aceste frustrări, îmi place varietatea de întâlniri pe care Unicorn Overlord le oferă și modul fluid în care numeroasele sisteme întrețesute ale jocului contribuie la o saga generală de magie și război. De la început până la sfârșit, jocul se simte conceput, echilibrat și profund, fără a sacrifica accesibilitatea. Lăsați deoparte preconcepțiile despre numele neobișnuit și veți găsi o saga care merită explorată.