Zombie MMO The Day Before este difuzat live pe Steam cu recenzii negative

ieriun joc de zombi MMO cu lume deschisă, care a fost în fruntea listei de dorințe a Steam de la dezvoltator. uimitor picătură a Trailer stricat dezvăluit Acum doi ani, a ieșit în sfârșit. Dar jucătorii mei ieri Să presupunem că jocul care a fost lansat în Early Access joi nu este jocul pe care l-au promis, ceea ce este Steam este inundat de mii de recenzii negative.

Unele dintre aceste recenzii negative sunt critice ieri Pentru erori, blocări, performanță slabă și probleme cu serverul multiplayer, ceea ce este obișnuit pentru un joc pentru PC recent lansat – în special unul lansat în Early Access.

Jucătorii par să fie mai deranjați de asta ieri Nu este o lume deschisă – „Această „lume deschisă” este mai mică decât un apartament din New York”, a spus o recenzie Steam – sau multiplayer masiv, așa cum i-a făcut să creadă marketingul timpuriu al jocului. Jucătorii și streamerii care joacă jocul spun că este mai mult decât un simplu shooter, de exemplu Secțiunea Tom Clancyfără echilibrul sau adâncimea unor trăgători similari.

Alte critici condamnă lipsa armelor corp la corp ieri, o excludere neobișnuită pentru un joc în care jucătorii caută resurse și în care muniția este probabil să fie limitată. Jucătorii s-au plâns și de lipsa capacității de a sari pe obiecte mici sau de capacitatea de a urca pe scări. Un trailer timpuriu pentru ieri Promitea clădiri explorabile, dar jucătorii au subliniat că doar foarte puține dintre ele puteau intra. „Pare cam plictisitor acum”, a spus YouTuber Force, care a acoperit jocul în profunzime în ultimul an, în timpul Transmisiune live a jocului.

pe XCel puțin dezvoltatorul Fntastic a recunoscut ieriProbleme cu serverul. „Serverele din America de Nord sunt supraîncărcate. Serverele rulează. Se umplu foarte repede”, a spus studioul într-o postare după lansarea jocului pe Steam. Cele mai jucate statistici Steam, ieri A atins un vârf de peste 38.000 de jucători joi.

ieri A fost dezvăluit în 2021, data lansării inițiale fiind programată pentru anul următor. Teaserul original al jocului a atras rapid atenția și comparațiile Ultimul dintre noi Și a imparti, parțial pentru că tratarea titlului și grafica jocului par să împrumute foarte mult din jocurile post-apocaliptice. Unii spectatori ai primului trailer al jocului și-au exprimat îndoielile că jocul este real sau că, în cele din urmă, își va îndeplini promisiunile – parțial pentru că Fntastic a fost un dezvoltator relativ necunoscut care a lucrat în principal la jocuri indie cu aspect mult mai simplu.

A ajuns să fie întârziat ieri multe ori. De asemenea, studioul s-a confruntat cu o dispută privind mărcile înregistrate cu privire la numele jocului – o dispută care a dus la eliminarea pentru scurt timp de la Steam. În plus, dezvoltatorul a ridicat sprâncene pentru ceea ce el a descris drept o „cultură la locul de muncă bazată pe o filozofie a voluntariatului” – ceea ce înseamnă că unii dezvoltatori care au lucrat la ieri Nu au fost plătiți pentru eforturile lor.

dar ieri În cele din urmă, se pare că va funcționa în continuare. Polygon a contactat Fntastic pentru a comenta răspunsul inițial la jocul său și se va actualiza când studioul va răspunde.

Citeşte mai mult

READ  Campionul Overwatch McCree va fi redenumit Cole Cassidy pe 26 octombrie