Nutriționiștii urăsc termenul „super-aliment” și le place să-l folosească în schimb

Westend 61 | Westend 61 | Getty Images

„Superaliment” este cuvântul la modă pe care îl folosim pentru a descrie alimentele care sunt pline de nutrienți, au multe beneficii și despre care experții spun că sunt esențiale pentru o dietă sănătoasă. Gândiți-vă: kale, afine, semințe de chia și avocado.

Dar mulți nutriționiști își doresc ca termenul să dispară.

„Nu sunt de acord cu ideea de „super-alimente””, spune Felicia Porrazza, RD, dietetician înregistrat.

„Un singur aliment nu va fi un remediu pentru toate. Are de-a face cu tiparele alimentare ale cuiva. [and] ceilalți factori ai stilului lor de viață.”

Bourazza adaugă că conceptul de superalimente umbrește și alte alternative sănătoase.

Diana O’Shay, un dietetician înregistrat la New York-Presbyterian Hospital, și Erica Lyon Nutrition, sunt de acord. „Există atât de multe alimente care sunt bune pentru tine, încât dacă doar izolăm anumite alimente, cererea pentru aceste produse va crește”, spune Ushay.

„De asemenea, nu cred că poți numi ceva super-aliment dacă nu este accesibil pentru toată lumea, cu toate buzunarele.”

„Ceea ce este amuzant la superalimente este că într-adevăr nu există o definiție acceptată, structurată”, spune Bourazza.

Ea adaugă că majoritatea oamenilor folosesc termenul pentru a defini alimentele care au o valoare nutritivă ridicată și oferă beneficii dincolo de ceea ce oferă alte alimente tipice.

„Îmi place să cred că super-alimentele fac parte din categoria alimentelor bogate în nutrienți”, spune Bourazza.

O substanta bogata in nutrienti si saraca in calorii.Va contine vitamine si minerale [and] Poate carbohidrați complecși.

Asta nu înseamnă că superalimentele populare nu sunt sănătoase, spune O’Shay, pentru că sunt opțiuni grozave. Iar varza varza, quinoa si semintele de chia nu sunt singurele alimente sanatoase din care sa alegi, spune Bourazza.

READ  Fiecare dintre corpurile noastre este o dovadă a ecuației lui Einstein

Iată câteva alimente bogate în nutrienți despre care Bourazza și Ushai spun că merită la fel de multă atenție:

1. Leguminoase

„linte [and] Orice fel de leguminoase sunt surse foarte bune de nutrient [like] Fibre și proteine ​​„Leguminoasele sunt un aliment sănătos și accesibil pe care oamenii se pot concentra cu adevărat”, spune Ochai.

Unele leguminoase pe care le puteți încerca la următoarea masă includ:

  • linte
  • hummus
  • Fasole
  • Arahide

Sunt, de asemenea, foarte bogate în potasiu, „ceea ce este foarte bun pentru inimă”, subliniază Bourazza.

2. Verde întunecat cu frunze verzi (dincolo de doar varză)

Verdele închise, cu frunze verzi sunt pline de nutrienți precum fier și vitaminele A și K, spune Bourazza. Sunt, de asemenea, foarte versatile, oferindu-vă o mulțime de opțiuni din care să alegeți cu privire la modul de preparare.

„Cu siguranță poți face lucruri precum salate, dar le poți și arunca într-un smoothie sau într-un prăjit”, spune Bourazza.

Luați în considerare să alegeți una sau două dintre aceste opțiuni la următoarea cursă de băcănie:

  • spanac
  • nasturel
  • varza
  • Bok choy
  • muştar verde
  • Sau, bineînțeles, kale

3. Fructe și fructe de pădure congelate

„Nu există fructe interzise”, spune Bourazza, dar fructele de pădure conțin mai puțin zahăr natural, deci sunt o alegere bună.

Afinele sunt deja un „super-aliment” popular, dar alte fructe de pădure precum murele și zmeura sunt, de asemenea, bogate în nutrienți, adaugă ea.

„Sunt grozave în ceea ce privește capacitatea antioxidantă, bogate în vitamina C și grozave în ceea ce privește conținutul de fibre”, spune Bourazza.

Chiar și opțiunile congelate pentru fructe, cum ar fi fructele de pădure, pot oferi multe beneficii pentru sănătate, spune Oshai. „Sunt congelate la prospețimea lor maximă și nu sunt într-adevăr mai puțin hrănitoare decât cele proaspete”, spune ea.

READ  Cel mai mare incubator de pește din lume

Nu ratați: Vrei să fii mai inteligent și mai de succes cu banii tăi, munca și viața ta? Abonați-vă la noul nostru buletin informativ!

Participați la acest sondaj și spuneți-ne cum doriți să vă duceți banii și cariera la următorul nivel.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *