Șase tipuri de bere care sunt bune pentru sănătatea intestinală – și cele pe care ar trebui să le evitați

1. Heineken

Berea puternic filtrată și carbogazoasă va conține mai puțini nutrienți care sunt benefice pentru intestine.

2. Budweiser Lager

O altă bere filtrată, conține mai puțini polifenoli decât berea.

3. San Miguel

Această bere populară va conține probabil mai puțini microbi decât berea belgiană dublu fermentată.

4. Biruni

La fel ca și alte beri filtrate, această bere este probabil ușoară pe fitochimicale prietenoase cu intestinul.

5. Stella Artois Regular Lager

Dacă sunteți în căutarea unei versiuni prietenoase cu intestinul, alegeți berea nefiltrată.

6. Bere fără alcool Heineken

La fel ca și versiunile alcoolice, berea fără alcool este puțin probabil să aibă beneficii reale pentru intestinul tău.


Nu este doar bere, cidru poate fi și bun

Potrivit lui Amati, există unele dovezi că mărcile de cidru artizanal – Old Rosie Scrumpy Cider și Henry Westons Vintage Cider, de exemplu – pot avea beneficii pentru microbiomul intestinal.

„Au tendința de a lăsa o parte din fructele reale în băutură, ceea ce înseamnă că procesul de fermentație durează mai mult”, spune ea. „Sucul de mere mai tulbure este mai bun, deoarece zaharurile cunoscute sub numele de polizaharide care plutesc în sucul de mere sunt un bun prebiotic pentru a vă hrăni insectele intestinale.”

Alte băuturi, care datează din Evul Mediu, cum ar fi hidromelul, care a cunoscut recent o renaștere la Londra, se consideră, de asemenea, că sunt bune pentru intestine. „Toate aceste lucruri străvechi care au fost făcute în trecut tind să folosească o mulțime de fibre din fructe pentru a le face, așa că de aceea pot avea unele beneficii”, spune Amati.

READ  Ce a fost înainte de Big Bang?

Dar, ca întotdeauna, moderația este cheia

Cu toate acestea, toți experții în intestine sunt dornici să sublinieze că băuturile alcoolice nu sunt egale cu băuturile sănătoase și, în multe cazuri, orice beneficiu pentru intestin este probabil să fie anulat de efectul pe care alcoolul îl are asupra organismului.

„Sunt foarte dornic să transmit mesajul că ar trebui să bem foarte moderat”, spune Amati. „Mergi cel puțin trei zile fără alcool pe săptămână și nu bei niciodată mai mult de un pahar când bei.”

Orientările NHS recomandă nu mai mult de 14 unități de alcool pe săptămână – echivalentul a opt cutii de bere cu tărie medie (patru la sută) – avertizând că alcoolul crește riscul de cancer multiple, precum și boli de inimă și ficat.

Rossi susține, de asemenea, să nu bei mai mult de una sau două băuturi alcoolice odată. „Când vorbim despre orice beneficii antiinflamatorii pentru intestin de la aceste beri întunecate, acesta devine proinflamator după aproximativ două băuturi”, explică ea. „Acest lucru se datorează faptului că alcoolul începe să facă puțin scurgerea intestinului, permițând lucrurilor să se miște din intestin în fluxul nostru sanguin, care în mod normal nu ar fi acolo și provocând inflamație de grad scăzut.”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *